ترامپ بیمارستان را برای دیدار با هوادارانش ترک کرد

کاروان خودروی حامل ترامپ در خیابان

رییس جمهوری آمریکا که به خاطر ابتلا به کرونا بستری است، بیمارستان را برای دیدار با هوادارانش ترک کرد

شهروند آنلاین: «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا که از روز جمعه به دلیل ابتلا به کووید۱۹ بستری است، بامداد دوشنبه با انتشار ویدئویی در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که قصد دارد هوادارانش را که در بیرون بیمارستان تجمع کرده‌اند شگفت‌زده کند.

ترامپ در این ویدئو با بیان اینکه پس از ابتلا به کرونا در «یک مدرسه واقعی» درباره این بیماری چیزهای زیادی فراگرفته، گفت که قصد دارد برای دیدار با هوادارانش به خارج از بیمارستان برود.

تارنمای بلومبرگ در گزارش نوشت که کاروان خودروی حامل ترامپ و خودروهای همراه در خارج از بیمارستان دیده شده است که از مقابل هواداران او عبور کرده و به مقصد نامشخصی می‌روند.

هنوز مشخص نیست که آیا پزشکان ترامپ با این اقدام او مخالفت کرده‌اند یا رییس جمهوری آمریکا بدون توجه به نظر پزشکان تصمیم به خروج از بیمارستان با وجود ابتلا کرونا و دیدار با هوادارانش گرفته است.

روز پنجشنبه در حالی که تنها یک ماه به برگزاری انتخابات سرنوشت ساز سوم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۳ آبان) باقی مانده، مشخص شد که ترامپ پس از ابتلای برخی از مشاوران و دستیارانش به کرونا و پدیدار شدن نشانه های بیماری کووید۱۹ در او به این ویروس مبتلا شده است.

او روز جمعه در بیمارستان ارتش آمریکا بستری شد و تاکنون گزارش‌های ضد و نقیضی درباره شرایط جسمی وی منتشر شده است.

پزشک کاخ سفید شب گذشته اعلام کرد که او در حال بهبودی است و در صورت تداوم همین روند تا روز دوشنبه (به وقت واشنگتن) از بیمارستان مرخص شده و به کاخ سفید خواهد رفت.

«شان کانلی» با بیان اینکه ترامپ برای جلوگیری از التهاب دارو مصرف می‌کند، تاکید کرد: رییس جمهوری آمریکا در طول دوره بستری مانند هر بیمار دیگری در روند بهبود دچار فراز و نشیب‌هایی بوده است.

وی گفت: سطح اکسیژن خون ترامپ از زمان تشخیص کووید۱۹ در او تاکنون دو بار دچار افت شده و تیم پزشکی او برای کنترل التهاب از داروی دگزامتازون استفاده کرده‌اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.