سوت آغاز لیگ بیستم چه زمانی به صدا در می‌آید؟

سوپرجام جذاب 5 آبان بین شاگردان گل محمدی و منصوریان برگزار می‌شود

با اعلام مسئولان سازمان لیگ، بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال از 10 آبان ماه با حضور 16 تیم استارت می‌خورد.

بعد از گذشت بیش از یک ماه از پایان نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران و همچنین پایان کار نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، بالاخره سازمان لیگ فوتبال تکلیف تاریخ شروع فصل جدید را مشخص کرد.

طبق نامه ای که به امضای حیدر بهاروند برای باشگاهها ارسال شده، از 10 آبان ماه بیستمین دوره لیگ برتر استارت می خورد؛ لیگی که مثل چند سال اخیر با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد.

با اینکه هر سال عادت داشتیم لیگ برتر فوتبال از اواسط مردادماه آغاز شود، امسال به دلیل تعطیلی چند ماه مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین طولانی شدن لیگ نوزدهم، فصل جدید لیگ برتر با حدود 3 ماه تاخیر استارت می خورد. البته تعطیلی مسابقات رسمی تیم ملی دست سازمان لیگ را باز می گذارد تا بتواند لیگ را در موعد مقرر به پایان برساند.

البته قبل از شروع لیگ، یک دیدار جذاب و تماشایی به عنوان سوپرجام برگزار می شود که شاید همه هواداران فوتبال از حالا انتظار آن را می کشند. تراکتور به عنوان قهرمان جام حذفی با پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر 5 آبان ماه روبرو می شود؛ دیداری که به دلیل حضور منصوریان روی نیمکت تراکتور از جذابیت دوچندانی هم برخوردار است.

دراین نامه عنوان شده که لیگ دسته اول فوتبال هم از 12 آبان ماه سال جاری استارت می خورد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.