شوک به لیگ والیبال؛ 25 کرونایی در یک تیم!

مسئولان تیم شهرداری ورامین از مثبت شدن تست کرونای 25 عضو تیم خود خبر دادند

تیم شهرداری ورامین کمتر از 24 ساعت بعد از بازی با سپاهان درگیر یک اتفاق ناخوشایند شد.

تیم‌های شهرداری ورامین و سپاهان اصفهان در شرایطی دیروز در هفته ششم لیگ برتر والیبال برابر هم قرار گرفتند که قبل از این دیدار هر دو تیم از مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن و مربی خود خبر داده بودند. درخواست‌هایی هم برای لغو این مسابقه به فدراسیون رسید، اما با توجه به اینکه تعداد کرونایی‌ها در هر تیم به حدنصاب نرسیده بود، بازی انجام شد.

چند ساعت بیشتر از این بازی که با نتیجه 3 بر 2 به سود سپاهان رقم خورد، نگذشته بود که مسئولان تیم شهرداری ورامین از مثبت شدن تست کرونایی 25 عضو تیم خود خبر دادند! این اتفاق شوکه کننده یعنی فقط چند نفر در این تیم تستشان مثبت نشده و حتی بازیکنانی که دیروز به میدان رفتند هم مبتلا به کرونا بودند.

احسن شیرکوند، کاپیتان باتجربه تیم شهرداری ورامین و عضو هیات موسس این باشگاه در این باره به “شهروند” می‌گوید: «ما از فدراسیون خواستیم حداقل یک روز بازی ما را عقب بیاندازند تا جواب تست‌ها بیاید، اما این کار را نکردند. از جمعه ابتدا حال چند نفر از بازیکنان بد شد و سپس این اتفاق در میان بقیه اعضای تیم هم رخ داد. تست حدود 25 یا 26 نفر مثبت شده و فقط من و دو نفر دیگر تستمان منفی است. ما هم مشخص نیست در روزهای آینده چه اتفاقی برایمان می افتد. برخی از بازیکنان و مربیان ما حال و روز خوشی ندارند.»

وی همچنین می‌افزاید: «بدترین اتفاق آنجاست که دیروز حدود 200 نفر از جمله اعضای تیم حریف، عوامل اجرایی، نیروی انتظامی و… در سالن بودند و ممکن است هر کدام از آن‌ها الان مبتلا به ویروس کرونا باشند.»

به نظر می رسد با این وضعیت شهرداری ورامین حداقل تا چند بازی آینده نتواند مقابل رقبا به میدان برود و حتی لیگ برتر والیبال تحت تاثیر این اتفاق قرار بگیرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.