چگونه 7 شهردار رفتند و 7 شهردار آمدند

توضیحات حناچی درباره تغییر یکباره شهرداران ۷ منطقه تهران

شهردار تهران درباره تغییر یکباره شهرداران هفت منطقه تهران، گفت: برخی از همکاران بازنشسته شده بودند و حالا فضایی برای رشد و خلاقیت جوانان به وجود آمده است. ضمن اینکه برخی از شهرداران نیز فقط جابجا شدند

شهروند آنلاین:  پیروز حناچی، شهردار تهران درباره تغییر شهرداران ۷ منطقه تهران و یکی از معاونان شهرداری، گفت: نکته مهم این است که باید بدانیم شرایط ما عادی نیست و طبیعتاً نگاه باید بر اساس عبور از بحران و شرایط کرونایی شهرداری باشد که درآمدهای آن کاسته شده است و این نگاه در تغییرات اخیر مدنظر بوده است.

او با بیان اینکه این انتصابات و تغییرات عجیب نیست، گفت: برخی همکاران ما بازنشسته شده بودند یا در حال بازنشستگی بودند و برخی از انتصابات هم بیشتر جابجایی است مانند آقای محمود کلهری که از منطقه ۱۷ به ۵ منتقل شده یا آقای حسن رحمانی که از منطقه ۲۱ به ۲ و آقای احمد تواهن هم که از قدیمی‌های شهرداری هستند به منطقه ۳ رفتند.

شهردار تهران تاکید کرد: این تغییرات فرصتی برای جوان‌ترهاست که با انرژی بیشتر توانایی‌های خود را نشان دهند. این جوانان در سمت‌های مدیرکل و معاون مدیرکل بودند که در انتصابات جدید از آنها استفاده شده است.

به گزارش شهر، شهردار تهران در ادامه گفت: یک معاون و یک شهردار ما عملاً بازنشسته شده بودند. شهردار منطقه ۲ قبلا بازنشسته شده بود و با رای دیوان عدالت اداری همچنان شهردار بود که به نظر می‌رسید و لازم است جوان‌ترها جای آنها را بگیرند.

حناچی گفت: ارزیابی‌های داخل شهرداری نشان می‌دهد آنها که ارتقا یافته‌اند عملکرد موفقی داشته‌اند. البته ما همکارانی داریم که با وجود فعالیت چشمگیرشان به دلیل محدودیت جایگاه‌ها در انتصابات اخیر تغییر جایگاه نداشته‌اند که امیدوارم در مراحل بعدی این اتفاق بیفتد.

او تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که از گلوگاه کرونایی عبور کنیم و لایحه‌ای که شورای شهر آن را تصویب کرده است را با سرعت جلو ببریم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.