مأموریت خونین ستوان در اتوبان بسیج

مأمور کلانتری افسریه هنگام دستگیری یک مجرم به‌شدت زخمی شد

سیما فراهانی| عملیات دستگیری یک زوج مشکوک در اتوبان بسیج تهران، به زخمی‌شدن مأمور کلانتری منجر شد. ستوان یکم محسن حمزه‌ای وقتی هنگام گشتزنی به یک زوج مشکوک شد، هرگز تصورش را هم نمی کرد با قیچی به او حمله شود. سارقی که برای فرار از دست پلیس خودزنی کرد و وقتی دید خودزنی‌اش فایده‌ای ندارد، مأمور پلیس را مجروح کرد. مأموری که از ناحیه پا به‌شدت آسیب دید.

ستوان یکم محسن حمزه‌ای به همراه همکارش در اتوبان بسیج شمال به جنوب، مشغول گشتزدنی بودند. آنها در این مأموریت یک زن و مردی را می‌بینند که رفتارشان به‌شدت مشکوک بود. این زن و مرد در حال بازکردن درِ یک خودروی 206 بودند. بنابراین مأموران کلانتری 156 افسریه به سمت این دونفر رفتند. آنها با دیدن مأموران پلیس، پا به فرار گذاشتند. آنها به صورت پیاده فرار کردند و مأموران پلیس نیز به دنبال‌شان رفتند. ستوان یکم محسن حمزه‌ای به تعقیب و گریز پرداخت. سارق نیز وقتی دید هیچ راه فراری ندارد و به زودی مأمور کلانتری او را دستگیر می‌کند، دست به اقدام خطرناکی زد. او یک قیچی با لبه تیز از جیبش درآورد و شروع کرد به خودزنی؛ قصد داشت از این طریق مأمور کلانتری را بترساند و مانع از اجرای مأموریتش شود. او خود را از نواحی سر، صورت و گردن زخمی کرد. اما محسن حمزه‌ای دست برنداشت. او بلافاصله به سراغ سارق رفت و سعی کرد مانع خودزنی او شود. سارق راه دیگری نداشت و باید تسلیم می‌شد. اما در این میان ناگهان ضربه‌ای به پای مأمور پلیس زد و می‌خواست با این روش فرار کند. همان زمان عبدالوهاب اعلایی، رئیس کلانتری 156 افسریه نیز در آن منطقه گشت می‌زد و به صورت اتفاقی شاهد درگیری مأمور و متهم بود. بنابراین بلافاصله درخواست نیروی کمکی کرد. در نهایت نیروهای کمکی با استفاده از فنون دفاع شخصی سارق مرد و زن را دستگیر کرده و به کلانتری ۱۵۶ افسریه منتقل می‌کنند.

پس از معاینه، مشخص شد سارق آسیب چندانی ندیده بود و به صورت سرپایی درمان شد اما مأمورِ گشت که از ناحیه پا آسیب دیده بود، به بیمارستان منتقل شد.

پس از دستگیری سارقان، عوامل اورژانس نیز به وضعیت سارق مرد که خودزنی کرده بود و همچنین مأمور گشتی آسیب دیده، رسیدگی کردند. رئیس کلانتری ۱۵۶ افسریه در این‌باره گفت: «پس از معاینه، مشخص شد سارق آسیب چندانی ندیده بود و به صورت سرپایی درمان شد اما مأمورِ گشت که از ناحیه پا آسیب دیده بود، به بیمارستان منتقل شد. پس از بررسی، از کوله‌پشتی سارق خانم دو ضبط صوت سرقتی خودرو کشف و برای آنان پرونده قضائی، تشکیل شد. همچنین مأمور آسیب‌دیده که 8سال است سابقه خدمت در نیروی انتظامی را دارد، در بیمارستان بستری شد و در حال مداوای پای خود است.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.