پرسپولیس به دنبال انتقام؛‌ استقلال در اندیشه حفظ صدر

هفته هجدهم روز جمعه لیگ برتر با نبرد غیرمستقیم سرخابی‌ها در صدر جدول پیگیری خواهد شد

مهم‌ترین دیدار این هفته در تبریز برگزار خواهد شد؛ جایی که تراکتور از استقلال میزبانی می‌کند، اما برخلاف سال‌های گذشته تیم تبریزی نه‌تنها یک مدعی نیست، بلکه برای خروج از جمع تیم‌های پایین جدولی تلاش می‌کند.

شهروندآنلاین – در حالی که استقلال و پرسپولیس در بالای جدول تقریبا خودشان را از سایر تیم‌ها جدا کرده‌اند و تا حدودی سپاهان را می‌توان ضلع سوم مثلث مدعیان بالای جدول دانست، این هفته شاهد نبرد سرخابی‌ها با تیم‌هایی از تبریز و اراک هستیم.

اولین باخت فصل را شاگردان گل‌محمدی در اراک متحمل شدند و این هفته باید در تهران میزبان آلومینیومی باشند که یکی از شگفتی‌سازان این فصل بوده، اما چند هفته‌ای است که روند خوب آن متوقف شده است. پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی ششم در بازی‌های خانگی به چیزی جز سه امتیاز فکر نمی‌کند، اما شاگردان خطیبی نشان داده‌اند که خیلی سخت شکست می‌خورند.

از سوی دیگر تراکتور روز جمعه از استقلال صدرنشین میزبانی می‌کند. تیم فرهاد مجیدی که فعلا بدون توقف به مسیر خود در صدر جدول ادامه می‌دهد، خوب می‌داند که تراکتور با وجود وضعیت بحرانی می‌تواند یک حریف سرسخت باشد. امتیازهای دو تیم در جدول شرایطی کاملا متفاوت دارد. استقلال با 41 امتیاز صدرنشین است و تراکتور با 14 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارد. با وجود غیبت تماشاگران تبریزی، این دیدار احتمالا مسابقه جذابی از آب درخواهد آمد.

سپاهان هم که نمی‌خواهد از کورس قهرمانی عقب بیفتد، بعد از برد پرگل هفته گذشته این بار در تهران به مصاف هوادار می‌رود؛ تیمی که با شکست پیکان حالا به آینده امیدوارتر شده است.

برنامه کامل بازی‌های هفته هجدهم به شرح زیر است:

جمعه، 29 بهمن

نفت مسجدسلیمان – پدیده(ساعت 15)

هوادار-سپاهان(ساعت 15)

فجرسپاسی-صنعت نفت(ساعت 15)

مس رفسنجان-فولاد(ساعت 15)

ذوب آهن-پیکان(ساعت 15)

نساجی مازندران-گل گهر سیرجان(ساعت 15)

تراکتور-استقلال(ساعت 17:30)

پرسپولیس-آلومینیوم(ساعت 19:30)

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.