سیدحسن نصرالله: هزاران موشک خود را نقطه‌زن کردیم/اسرائیل بگردد تا پیدایشان کند

دبیرکل حزب‌الله لبنان در آیین گرامیداشت فرماندهان شهید مقاومت چهارشنبه 27بهمن سخنرانی کرد

سید حسن نصرالله در این سخنرانی راجع به آخرین دستاوردهای نظامی حزب‌الله حرف زد.

به گزارش فارس، سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، در بخشی از این سخنرانی گفت: «در سال‌های اخیر، اسرائیل به این نتیجه رسیده است که جنگ هزینه‌ دارد و از این ‌رو اصطلاح «نبرد بیناجنگی» را ساختند (در استراتژی مذکور که در سه دهه اخیر توسعه یافته است، یک طرف سعی خواهد کرد در حدفاصل بین دو جنگ توانمندی‌های طرف مقابل، ساختار سازمانی، تسلیحاتی و انسانی آن را تضعیف کند).»

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به این که مختل کردن حمل‌ونقل از ایران به لبنان یک تهدید بود، افزود: «اما مقاومت این تهدید را به یک فرصت مبدل کرد و حالا من می‌گویم که نبرد بیناجنگی نتایج بسیار عالی‌ای برای ما به دنبال داشته است. به دشمن می‌گویم که ما این توانایی را پیدا کرده‌ایم که هزاران فروند از موشک‌هایمان را نقطه‌زن کنیم و این کار را آغاز کرده‌ایم و موشک‌هایمان را نقطه‌زن کرده‌ایم و دیگر نیازی به انتقال آن از ایران نداریم. مکتب این مقاومت، مکتب عماد مغنیه و قاسم سلیمانی این است که تهدید را به فرصت تبدیل کند.»

سید حسن نصرالله در ادامه خطاب به اشغالگرانی که به دنبال موشک‌های نقطه‌زن هستند، گفت: «هر چقدر که دوست دارید به دنبال آن‌ها بگردید. ما منتظر شما هستیم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.