احمدرضا احمدی سکته مغزی کرد

احمدرضا احمدی، دچار سکته مغزی شد و خوشبختانه پس از مدتی، سلامتی‌اش به حالت طبیعی بازگشت و در خانه تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارد

از احمدرضا احمدی، بیش از ۷۰ اثر منظوم و منثور برای کودکان و بزرگسالان باقی مانده که بسیاری از آن‌ها به زبان‌های خارجی هم ترجمه شده است.

شهروند آنلاین:  احمدرضا احمدی سکته مغزی کرد . این خبر که در صفحه رسمی اینستاگرام احمدرضا احمدی منتشر شد، جامعه ادبی را نگران کرد.

احمدرضا احمدی همین چند ماه پیش گفته بود پنج کتاب کودک در دست ناشران مختلف دارد که تصویرگری آن‌ها انجام شده و مراحل پایانی چاپ را می‌گذرانند.

کتاب‌هایی که احمدی گفته بود، شامل مجموعه اشعاری برای کودکان بود که یکی از آن‌ها را به نشر هرمس، دو کتاب را به انتشارات علمی و فرهنگی و یک عنوان را هم به انتشارات لوپه‌تو تحویل داده‌ بود.

 احمدی که تا کنون حدود ۵۰ عنوان کتاب برای بچه‌ها نوشته می‌گوید تا جایی که بتواند برای بچه‌ها می‌نویسد.

او پیش‌تر گفته نوشتن برای بچه‌ها یکی از علاقه‌هایم است و علی‌رغم مشغولیت‌های زیاد و بیماری‌هایی که دارم این کار را وظیفه اصلی‌ خودم می‌دانم.

کاش احمدرضا احمدی سلامت باشد و همچنان برای کودکان بنویسد.

در متن پست اینستاگرامی صفحه احمدرضا احمدی آمده است:

احمدرضا احمدی، شاعر معاصر کشور، دیروز دچار سکته مغزی شد که خوشبختانه پس از مدتی، سلامتی‌اش به حالت طبیعی بازگشت.

طبق گفته پزشکان معالج، خطر همچنان تا ٧٢ ساعت برای بازگشت مجدد سکته وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است به دلیل شرایط کرونا، احمدرضا در حال حاضر در منزل تحت‌نظر است و رسیدگی‌های پزشکی در منزل انجام می‌شود. خانواده احمدرضا شما را در جریان وضعیت جسمانی‌اش خواهند گذاشت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.