مرگ تلخ و عجیب یک دانشجو برق

دانشجوی برق، به دلیل اتصالی سیم شارژر موبایل، جانش را از دست داد. مرگ تلخی که در خواب رخ داد.

غروب۱۳ مهرماه، قاضی کشیک دادسرای جنایی تهران در جریان مرگ مرموز پسری جوان قرار می گیرد. با دستورقاضی ، افشای اسرار مرگ این پسر از سوی کارآگاهان کلید خورد. 

تیم تحقیق به محل حادثه رفت. پسر دانشجو به طرز فجیعی روی تخت اتاقش جان باخته بود. بررسي ها نشان می داد، میثم پسر ۲۵ ساله ، به دليل برق گرفتگي جانش را از دست داده است.

تنها مادر در خانه بود و تنها مادر صحنه مرگ پسرش را دیده بود. زجه می زد و اشک‌می ریخت. به سختی می توانست صحبت کند اما او تنها کسی بود که می توانست پرده از جزييات این حادثه تلخ بردارد.

این زن به کاراگاهان گفت:« پسرم از باشگاه به خانه آمد و قرار شد یک ساعتی در اتاقش بخوابد. عصرانه آماده كردم و صدایش زدم. اما جوابگو نبود. داخل اتاقش که رفتم صورتش را دیدم .وحشتناک بود.چند دقیقه ای بی حس افتاده بودم.به خودم که آمدم اورژانس را خبر كردم.»

او درباره علت شارژراین حادثه هم گفت:« گوشي پسرم اتصالي داشت و او قبل از خواب گوشي اش را به شارژ زده بود. اما هنگام خواب غلت خورده و صورتش درست افتاده بود روي قسمت اتصالي سيم شارژر و همين اتفاق باعث شده تا دچار برق گرفتگي شود. »
با مشخص شدن حقايق، قاضي دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني انتقال يافت.

پرونده ای مشابه

۱۰ مرداد سال ۹۷ هم حادثه مشابه ای در خرمشهر رخ داده بود . در این حادثه هم پسر نوجوانی که گوشی تلفن همراهش را برای شارژ به برق زده بود و سرگرم گوش کردن موسیقی با هندزفری بود ناگهان دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.
۲ سال پیش بود که امدادگران اورژانس خرمشهر با تماس خانواده‌ای در جریان مرگ تلخ پسرشان داخل خانه قرار گرفتند.

بلافاصله تیم‌های امدادی و پلیس به محل حادثه در منطقه فیصلی خرمشهر اعزام شدند.

بررسی ها نشان می داد پسر 15 ساله خانواده در حال گوش کردن موسیقی با هندزفری تلفن همراهش بوده که دچار برق گرفتگی شده‌ است.
مأموران در تحقیقات پی بردند که  خانواده حسین زمان حادثه  بیرون از خانه بوده اند .

خانواده این پسر وقتی به خانه برگشتند  با جسد پسرشان رو‌به‌رو شده‌اند.حسین در صحنه مرگ  هندزفری به گوش داشت و گوشی موبایلش برای شارژ به برق وصل بود.

کارشناسان هم در نخستین بررسی‌ها علت مرگ پسر نوجوان را برق گرفتگی اعلام کردند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.