معامله موتورسیکلت با جنایت تمام شد

مرد ميانسال وقتي ديد فروشنده موتور سارق است براي دفاع از خودش او را به قتل رساند

معامله موتور در خانه مرد خریدار با جنایت پایان یافت. فردی که قصد داشت موتورسیکلتش را بفروشد، وقتی به خانه خریدار رفت با او درگیر و کشته شد. قاتل مدعی است که فروشنده موتور قصد سرقت از خانه‌اش را داشته و به همین دلیل برای دفاع از خودش مجبور به قتل می‌شود. این در حالی است که قاتل نیز بر اثر ضربات چاقو به‌شدت مجروح شده بود.

معامله موتور در خانه مرد خریدار با جنایت پایان یافت. فردی که قصد داشت موتورسیکلتش را بفروشد، وقتی به خانه خریدار رفت با او درگیر و کشته شد. قاتل مدعی است که فروشنده موتور قصد سرقت از خانه‌اش را داشته و به همین دلیل برای دفاع از خودش مجبور به قتل می‌شود. این در حالی است که قاتل نیز بر اثر ضربات چاقو به‌شدت مجروح شده بود.
ساعت 23 و 35 دقیقه پنجشنبه هفته گذشته بود که این حادثه رخ داد. آن شب صدای داد و فریاد از داخل آپارتمان طبقه سوم خانه‌ای در حوالی میدان انقلاب شنیده شد. همسایه‌ها به‌سرعت خود را به این خانه رساندند و با مردی غرق خون روبه‌رو شدند که روی زمین افتاده بود. آنها بلافاصله موضوع را با مأموران پلیس در میان گذاشتند. مأموران کلانتری انقلاب خیلی زود خود را به محل حادثه رساندند و در این خانه با مردی حدودا شصت ساله در حالی‌ که با ضربات چاقو زخمی شده بود، روبه‌رو شدند. این مرد درست مقابل در ورودی روی زمین افتاده بود. داخل خانه نیز مردی جوان‌تر حدودا سی‌وپنج ساله غرق در خون افتاده بود. اورژانس هر دو را به بیمارستان منتقل کرد. همزمان قاضی ولی مرادی، کشیک جنایی تهران، نیز در جریان ماجرا قرار گرفت و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرد. در ادامه مرد سی‌وپنج ساله بر اثر شدت خونریزی جان باخت اما مرد شصت ساله که صاحبخانه بود زنده ماند. هنوز مشخص نبود که چه اتفاقی رخ داده است. مأموران دریافتند که مقتول میهمان خانه مردی شصت ساله بوده است. ولی این مرد هنوز روی تخت بیمارستان بیهوش بود و توانایی صحبت‌کردن نداشت تا اینکه چند روز بعد وقتی حالش کمی بهبود یافت، جزئیات درگیری را فاش کرد و گفت: «مقتول برای معامله موتور میهمان خانه‌ام بود اما قصد سرقت داشت. او به من حمله کرد و می‌خواست مرا بکشد که من هم از خودم دفاع کردم.»

مقتول برای معامله موتور میهمان خانه‌ام بود اما قصد سرقت داشت. او به من حمله کرد و می‌خواست مرا بکشد که من هم از خودم دفاع کردم.

او درباره جزئیات این ماجرا گفت: «چند وقت پیش بود که تصمیم گرفتم موتورسیکلت بخرم تا اینکه با مقتول آشنا شدم. او را دوستم به من معرفی کرده بود. می‌گفت قصد فروش موتورسیکلت خودش را دارد. وقتی قیمت موتورش را گفت، وسوسه شدم؛ چون قیمت مناسبی داشت. برای همین با او قرار گذاشتم. من موتور او را دیدم. وقتی پسندیدم بر سر قیمت هم توافق کردیم و من 27‌هزار تومان به ‌عنوان بیعانه به او پرداخت کردم. قرار شد چند روز بعد وقتی پولم جور شد موتور را تحویل بگیرم و او سندش را به نامم بزند. روز حادثه قرار گذاشتیم تا پولش را بدهم؛ چون خانواده‌ام به میهمانی رفته بودند، به او گفتم که به خانه‌ام بیاید. ولی وقتی به خانه‌ام آمد ناگهان در آشپزخانه به من حمله کرد. داشتم برای او چایی می‌ریختم که حمله کرد. با چاقو ضرباتی به من زد. می‌خواست مرا به قتل برساند و از خانه‌ام دزدی کند. من هم بلافاصله چاقوی آشپزخانه را برداشتم و برای دفاع از خود چند ضربه به او زدم؛ چون اگر او را نمی‌زدم حتما خودم کشته می‌شدم. وقتی او را زدم با سختی خودم را دم در رساندم و با داد و فریاد از همسایه‌ها کمک خواستم. دیگر بیهوش شدم و هیچ چیز یادم نیست. ولی باور کنید من قصد کشتن کسی را نداشتم و فقط برای دفاع از خودم دست به این قتل زدم.»
با اعتراف متهم او با قرار قانونی بازداشت شد و در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. به دستور قاضی تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و خانواده‌اش آغاز شد. همچنین قاضی دستور داد تا از فردی که مقتول را به متهم معرفی کرده بود نیز تحقیق شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.