سوء ظن با یک مکالمه ساده آغاز می شود

کاترین مک‌کنزی، کتاب «درهم شکسته» را با انگیزه‌های روانی کاراکترها درآمیخته

كتاب «در هم شكسته» روايتگر داستان نويسنده‌اي است كه براي كسب آرامش به محله جديدي نقل مكان مي‌كند اما حوادثي غيرقابل پيش‌بيني زندگي‌اش را به تلاطم مي‌كشد. جولی پرنتیسِ نویسنده و خانواده او به منطقه کوهستانی آدامز سینسیناتی می‌روند، به امید دور شدن از کسی که از زمان انتشار کتاب پر فروشش «بازی قتل»، آنها را می‌پایید و باعث وحشت‌شان شده بود.

شهروند آنلاین: کاترین مک‌کنزی، نویسنده و وکیل کانادایی که در مونترال بزرگ شده، فارغ‌التحصیل رشته تاریخ و حقوق است. این نویسنده پرکار و مطرح همچنین به دویدن، اسکی و مطالعه علاقه بسیاری دارد. کتاب‌های پرفروش او از جمله «پنهان»، «در هم شكسته»، «دروغگوی خوب» و «هرگز نخواهم گفت» تاکنون به چندین زبان ترجمه شده است. شیوه روایت داستان‌های او همراه با تعلیق و دقت به جزئیات، او را میان منتقدان و همچنین جامعه کتابخوان انگلیسی‌زبان به نویسنده‌ای محبوب تبدیل کرده. به همین دلیل به عنوان نویسنده پرفروش‌ترین آثار سال‌های اخیر کانادا و آمریکا شناخته می‌شود.
كتاب «در هم شكسته» روايتگر داستان نويسنده‌اي است كه براي كسب آرامش به محله جديدي نقل مكان مي‌كند اما حوادثي غيرقابل پيش‌بيني زندگي‌اش را به تلاطم مي‌كشد. جولی پرنتیسِ نویسنده و خانواده او به منطقه کوهستانی آدامز سینسیناتی می‌روند، به امید دور شدن از کسی که از زمان انتشار کتاب پر فروشش «بازی قتل»، آنها را می‌پایید و باعث وحشت‌شان شده بود. از آنجایی که جولی کسی را در شهر جدید نمی‌شناخت، وقتی با همسایه‌اش جان دانبار ملاقات می‌کند، ارتباط آنها به سرعت امید آغازی جدید را رقم می‌زند. اما او هرگز تصور نمی‌کند که یک مکالمه ساده می‌تواند زندگی‌اش را تا این اندازه تغییر دهد. به زودی روابط او در جامعه جدید، به طرز وحشتناکی از هم می‌پاشد و سوء‌ظنی قدیمی مبنی بر اینکه جولی رمان پرفروش خود را بر اساس وقایع واقعی گذشته خود بنا نهاده، جان می‌گیرد. «در هم شکسته» با ترجمه نیلوفر دهقانی نیل از سوی انتشارات «ورا» چاپ شده.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.