کاپیتان وریا، جدیدترین اخراجی فرهاد!

بعد از نیمکت‌نشینی در نیم‌فصل دوم، وریا غفوری توسط مجیدی در اختیار باشگاه قرار گرفت

صدرنشینی در لیگ‌برتر باعث شده تا فرهاد مجیدی با قاطعیت بیشتری در تمرینات و مسابقات ظاهر شود و در جدیدترین تصمیم، او کاپیتان تیمش را هم کنار گذاشته است.

شهروندآنلاین – شاید می‌شد پیش‌بینی کرد که با اضافه شدن صالح حردانی در نیم‌فصل دوم به ترکیب استقلال و نیمکت‌نشینی وریا غفوری، به‌زودی کاپیتان آبی‌ها واکنش به تصمیم فرهاد مجیدی نشان دهد.

این اتفاق در حالی که استقلال در بهترین روزهای خود به‌سر می‌برد و در صدر جدول قرار دارد، باعث ایجاد حاشیه برای آبی‌پوشان شد. تمرین روز دوشنبه استقلال تحت‌تاثیر یک اتفاق مهم برگزار شد که فرهاد مجیدی، کاپیتان این تیم را به‌دلیل یک حرکت در اختیار باشگاه گذاشت.

ماجرا از این قرار بود که در جریان تمرین تاکتیکی یکی از بازیکنان استقلال، ضربه‌ای به پای غفوری زد که این بازیکن از این اتفاق عصبانی شد. غفوری وقتی در پای خود احساس درد کرد کاور را به زمین کوبید و راهی رختکن شد که این موضوع با واکنش سرمربی استقلال توام شد.

مجیدی هم وقتی متوجه رفتار کاپیتان تیمش شد اعلام کرد این حرکات در تیمش جایی ندارد و غفوری حق ندارد فعلا در تمرینات شرکت کند. سرمربی آبی‌ها که قبلا هم چند بازیکن را در چند سال اخیر به‌دلیل بی‌نظمی در تمرین کنار گذاشته بود، این بار وریا غفوری را در اختیار باشگاه قرار داد.

باید دید واکنش باشگاه استقلال و وریا غفوری که همواره حامی فرهاد مجیدی بوده، به این اتفاقات چیست و چه زمانی وریا بار دیگر مجوز حضور در تمرین آبی‌ها را کسب می‌کند. با توجه به اتمام فصل نقل‌وانتقالات به احتمال فراوان غفوری با یک جریمه نقدی به تمرینات تیم فرهاد مجیدی برمی‌گردد، اما از آنجایی که صالح حردانی عملکرد خوبی از خود در پست وریا نشان داده، شاید تا پایان فصل کاپیتان آبی‌ها شانس کمی برای بازی داشته باشد.

البته که قطعا وریا غفوری دوست دارد بعد از چندین سال حضور در استقلال، در این فصل که این تیم به  قهرمانی نزدیک شده، در ترکیب حاضر باشد و با دستان خود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.