جاسازی قلیان و پیپ در کیف یک استقلالی!

دو بازیکن استقلال در فرودگاه دوحه مجبور شدند قلیان و پیپ را در کیف ماساژور تیم جاسازی کنند

بعد از گذشت چند روز از بازگشت استقلالی‌ها، حالا جزییات ماجرای جنجالی خرید قلیان در فرودگاه دوحه فاش شده است.

وقتی استقلال با شکست مقابل پاختاکور در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حذف شد و به تهران بازگشت؛ احمد سعادتمند، مدیرعامل وقت آبی‌ها در مصاحبه‌ای به تعدادی از بازیکنان این تیم بابت همراه داشتن قلیان در این سفر انتقاد کرد. او که شعار می‌داد با این مسائل برخورد می‌کند، خیلی زود خودش به سمت در خروجی هدایت شد. از سوی دیگر شنیده می‌شد درگیری شدیدی در فرودگاه دوحه بین چند استقلالی به وجود آمده که حالا با گذشت چند روز جزییات آن فاش شده و سرپرست استقلال آن را تایید می‌کند.

ماجرا از این قرار بوده که در فرودگاه و حین بازگشت کاروان استقلال، دو بازیکن از فروشگاه‌هایی که در فرودگاه هستند، اقدام به خرید قلیان و پیپ می‌کنند! این بازیکنان از ترس اینکه این وسایل توسط مسئولان تیم رویت نشود، آن‌ها را در کیف ماساژور تیم جاسازی می‌کنند! این ماساژور هم تصمیم می گیرد برای اینکه خودش متهم نشود، موضوع را به دکتر نوروزی، معاون پزشکی باشگاه اطلاع دهد و بدین وسیله ماجرای خرید قلیان و پیپ توسط آن دو بازیکن به گوش سعادتمند هم می‌رسد.

همین اتفاق باعث می‌شود تا دو بازیکنی که اقدام به خرید قلیان کرده بودند، سراغ ماساژور تیم بروند و با او به خاطر لو دادن ماجرا درگیر شوند. نصراله عبدالهی، سرپرست تیم استقلال با تایید این اتفاقات می‌گوید: «می‌شد با تذکر این داستان خرید قلیان را جمع کرد. لحظه‌ای که یکسری اتفاقات افتاد من آنجا نبودم. رفتم بودم دنبال کار پاسپورت بچه‌ها. وقتی آمدم دیدم بله، این چیزها رخ داده. جمع و جور کردیم و به تهران برگشتیم. گفتیم در تهران اینها خطا کردند، بروند کمیته انضباطی ولی دیدم همان شب آقای سعادتمند چنین حرف‌هایی زد.»

جالب اینکه عبدالهی می‌گوید نمی‌توان بازیکنان را متهم کرد چون آن‌ها جای توجیه برای خودشان باقی گذاشتند: «همه جوره می‌شود توجیه کرد. هم ما می‌توانیم به ورزشکار بگوییم این چه کاری است و هم او می‌تواند به عنوان مثال به ما بگوید قلیان را برای پدرم خریدم یا پیپ را سوغاتی برای پدرم گرفته‌ام. اما در کل وقتی ورزشکار می‌بیند چند نفر او را می‌بینند، بهتر است قلیان را در تهران بخرد!»

حالا باید دید با توجه به برکناری احمد سعادتمند، باشگاه استقلال با این دو بازیکن به خاطر اقدام غیرعرفی که در جریان بازگشت از دوحه انجام دادند، برخورد می‌کند یا پرونده آن‌ها با کنار رفتن مدیرعامل باشگاه به دست فراموشی سپرده می‌شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.