دردسر 480 میلیونی بازیکن پرسپولیس برای استقلال

استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای باید با طلبکارانش تسویه حساب کند؛ مهم ترین طلبکار باشگاه اما مدافع کنونی پرسپولیس است!

مسئولان استقلال علاوه بر اینکه مجوز حرفه‌ای را دریافت کنند، باید با 11 بازیکن خود که یکی از آنها حسین کنعانی‌زادگان مدافع سابق آبی ها و کنونی پرسپولیس است تسویه حساب کنند.

تیم استقلال تهران در پایان لیگ نوزدهم به رتبه‌های دوم جدول رده بندی دست پیدا کرد و با توجه به نایب قهرمانی در جام حذفی، اگر سهمیه مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا ۲+۲ باقی بماند آن زمان به عنوان نماینده ایران در مرحله پلی آف حاضر خواهد بود.آبی پوشان تهرانی که در حال حاضر به علت شکایت وینفرد شفر به فیفا تا به امروز نتوانسته‌اند خریدهای تابستانی خود را به صورت رسمی ثبت کنند و اگر یکی دیگر از طلبکاران این باشگاه هم رضایت ندهد یک اتفاق باورنکردنی دیگر در انتظار این باشگاه است.

کنعانی زادگان که 480 میلیون تومان از این باشگاه طلب داشت تخفیف داده و با دریافت ۳۵۰ میلیون تومان رضایت می‌دهد

استقلال برای شرکت در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا مانند تر فصل  نیاز به اخذ مجوز حرفه‌ای دارد و یکی از شروط کسب این مجوز عدم بدهکاری به بازیکنان و سرمربیان پیشین باشگاه‌هایی است که جواز صعود به لیگ قهرمانان را به دست آورده‌اند.

استقلال که طی چندماه اخیر سعی داشته تا با طلبکارانش به توافق دست پیدا کند در حال حاضر برای پرداخت بدهی و ارسال مدارک برای کسب مجوز حرفه‌ای باید رضایت 11 بازیکن سابق خود از جمله یک پرسپولیسی را جذب کند!محمدحسین کنعانی زادگان که اخیرا به همراه پرسپولیس صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده یکی از طلبکاران استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای است و باشگاه مهلت دارد تا ساعت ۱۲ امروز با پرداخت بدهی رضایت او را جلب کند.

کنعانی زادگان که 480 میلیون تومان از این باشگاه طلب داشت تخفیف داده و با دریافت ۳۵۰ میلیون تومان رضایت می‌دهد؛ او قراراست امروز به همراه تیم ملی ابتدا راهی فرودگاه امام خمینی (ره) سپس به ازبکستان سفر کند که باشگاه استقلال باید با او تسویه حساب کرده و رضایتش را جلب کند.

باید دید سرانجام مدیران استقلال با کنعانی‌زادگان که هم اکنون عضو پرسپولیس است چه خواهند کرد و چطور رضایت او را جلب می‌کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.