خاطره اشتباه گرفتن پرویز یاحقی با مزاحم تلفنی

«نیستان» برنامه ای تخصصی موسیقی در مدیوم رادیو است؛ برنامه‌ای که ۲۰ سال است از رادیو فرهنگ پخش می‌شود

تهیه‌کننده «نیستان» حضور بزرگان موسیقی همچون زنده یادان فرهنگ شریف، جلال ذوالفنون، عطاء الله جنگوک، بیژن ترقی و معینی کرمانشاهی در این برنامه را یکی از افتخارهای آن می‌داند.

شهروند آنلاین: وحید رستگاری، تهیه‌کننده برنامه «نیستان» در گفت‌وگویی خاطره اشتباه گرفتن پرویز یاحقی با مزاحم تلفنی را مطرح کرد.

او از خاطرات بیست ساله‌اش در «نیستان» به ایسنا گفت: خاطرات بسیاری با این برنامه دارم، در سال ۱۳۸۲، که این برنامه هر روز به مدت چهار ساعت پخش می شد، در پخش شبکه فرهنگ کابین تلفن وجود داشت.

در یکی از روزها که برنامه در حال پخش بود، مسئول ارتباطات گفت که استاد یاحقی تماس گرفته و می خواهد با شما صحبت کند، خب من هم باورم نشد گفتم گوشی را بگذارید و گفتم گاهی مردم با ما شوخی می کنند.

استاد سه بار تماس گرفت و من فکر کردم مزاحم تلفنی است، چون آن موقع ملاقات و صحبت با زنده یاد استاد پرویز یاحقی به سختی محقق می شد و من باورم نمی شد که تماس از جانب ایشان باشد. خلاصه اینکه ایشان مجدد تماس گرفتند و من صحبت کردم، خودشان را معرفی کردند و من هنوز باورم نمی شد که ایشان هستند.

کمی که صحبت کردند مطمئن شدم خودشان هستند و گفتند که من در اتوبان در حال رانندگی بودم و برنامه شما را گوش می دادم، ماشین را نگه داشتم تا درباره مطلب اشتباهی که کارشناس برنامه عنوان کرده، صحبت کنم و برای من جالب بود که ایشان از مخاطبان این برنامه است و در آن شرایط سعی بر تماس با ما را داشتند و این یکی از خاطرات خوب من در این برنامه شد.

بعد از آن با ایشان ملاقات کردم و باعث شد تا رابطه بسیار خوبی بین ما شکل بگیرد.

او اضافه کرد: افراد بسیار دوست داشتنی و ارزشمندی در این برنامه حضور داشتند و همچنان هستند و برای این برنامه زحمت کشیدند.

حضور بزرگان موسیقی ایران در این برنامه باعث افتخار است.

اساتیدی مانند زنده یاد فرهنگ شریف، زنده یاد جلال ذوالفنون، زنده یاد عطاء الله جنگوک، زنده یاد بیژن ترقی، زنده یاد رحیم معینی کرمانشاهی، زنده یاد علی تجویدی، زنده یاد پرویز مشکاتیان، زنده یاد محمدرضا لطفی، زنده یاد حسین یوسف زمانی، زنده یاد بهرام سارنگ، زنده یاد مجتبی میرزاده، زنده یاد حسن کسائی، زنده یاد منوچهر همایون پور، زنده یاد دکتر حسین عمومی بزرگ مرد موسیقی آواز شهر اصفهان و بسیاری از بزرگوانی که مهمان برنامه «نیستان» بودند و اکنون در میان ما نیستند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.