درآمد ١٥ میلیاردی دزدان از خانه‌هاى کرج!

سارقان پس از دستگیری به 74 دزدی اعتراف کردند

اعضای باند سرقت منزل کرج پس از دستگیری به ۷۴ دزدی از خانه‌ها اعتراف کردند. آنها از این سرقت‌ها پول میلیاردی به جیب زدند.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز، در تشریح این خبر گفت: «در پی وقوع چند سرقت از منازل در نقاط مختلف استان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. کارآگاهان با بررسی میدانی مناطق وقوع سرقت متوجه شدند که سارقان با تشکیل یک باند سه نفره به وسیله خودرو‌های پژوپارس سفید رنگ، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ و سمند دست به دزدی می‌زدند. آنها در پلاک تغییراتی داده و از پلاک‌های دست‌نویس یا سرقتی استفاده می‌کردند. دزدان با پرسه‌زنی در مناطق مختلف شهر و شناسایی خانه‌های مورد نظر که صاحبخانه حضور نداشت، در فرصت مناسب اقدام به سرقت می‌کردند.»

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: «در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ‌های به جا مانده، اعضای باند سارقان را شناسایی کردند. آنها با بررسی سابقه اعضا متوجه شدند همه دارای سوابق متعدد در حوزه سرقت هستند.»

اعتراف به 74 سرقت

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پس از شناسایی محل اختفای متهمان، همه آنها با هماهنگی قضائی در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند، گفت: «متهمان پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت شدند، اما پس از مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۷۴ سرقت منزل در سطح البرز و استان‌های همجوار با ارزش ریالی حدود ۱۵۵ میلیارد ریال اعتراف کردند.»

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، تعداد زیادی لوازم خانگی و ابزار آلات سرقتی کشف شد، گفت: «تا کنون ۱۰ نفر سارق و ۳ نفر مالخر در این پرونده شناسایی و دستگیر شده‌اند. بر اساس دستور دادیار شعبه ۱۵ دادسرای ناحیه ۳ شهید بهشتی کرج، تصویر بدون پوشش سارقان برای شناسایی مالباختگان منتشر می‌شود. از شهروندانی که خانه آنها توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته درخواست می‌شود برای پیگیری شکایت خود به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان البرز در میدان طالقانی کرج، بلوار تعاون مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۶۲۱۸۷۲۹۰۰ تماس حاصل کنند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.