پایان قدرت نمایی های شرور مشیریه

عامل رعب و وحشت در غرب تهران از سوی ماموران پلیس پایتخت دستگیر شد

صبح سه‌شنبه منطقه مشیریه کمی شلوغ تر از بقیه روزها بود. مردمی که یا از پشت پنجره خانه هایشان و یا در خیابان شاهد دستگیری شرور خطرناک محله شان بودند. در این میان اما کسانی هم بودند که از این وضعیت رضایت نداشتند. دوستان این شرور که حتی با ماموران پلیس نیز درگیر شدند.

میثم همان شروری که چند وقت پیش موجب رعب و وحشت اهالی مشیریه شده بود. با دوستانش، دعوایی به راه انداخته بودند که باعث نگرانی همه اهل محل شدند. شروری که طی ماه گذشته با 2 نفر از همدستانش یک مغازه‌دار را به شدت کتک زده، به مغازه اش حمله کرده و آنجا را تخریب کردند.

آنها پس از این اقدام ترسناکشان به یکی از استان‌های شمال‌غرب کشور گریخته بودند. دو نفرشان پیش از این دستگیر شدند و میثم نیز به تازگی در تله پلیس گرفتار شد. حالا او را به همان محله آورده اند. به همان منطقه ای که چند روز پیش جوری در آنجا فریاد می زد و قدرت نمایی می کرد که هیچکس جرات حرف زدن نداشت. حالا اما دست و پایش بسته است. هیچ قدرتی ندارد و نمی تواند تن صدایش را بالا ببرد. دستبند به دست در میان ماموران پلیس در محل گردانده می شود و هیچکس نیست که از او بترسد.

با این حال دوستانش به هواخواهی او می آیند و حتی با پلیس نیز درگیر می شوند که ماموران کلانتری 169 مشیریه دستگیر می شوند. میثم که سابقه های زیادی در خصوص درگیری و شرارت در پرونده قضایی خود ثبت کرده است، با جمع کردن چند نفر از دوستانش با استفاده از قمه صحنه هولناکی را رقم زده بود. او پس از درگیری به استان اردبیل فرار کرد، اما در آنجا هم دست از شرارت برنداشت تا اینکه توسط پلیس دستگیر و به تهران منتقل شد.

او صبح روز سه شنبه به محل مشیریه منتقل شد. او درباره شرارت اخیرش گفت: «من به خاطر فامیلمان دعوا کرد. مزاحم یکی از بستگانم شده بودند، من هم نتوانستم تحمل کنم و دعوا به راه افتاد. ولی خیلی وقت بود که دیگر دعوا نمی کردم. از 6 سال پیش که ازدواج کردم، به خاطر همسرم و بعد به خاطر دو دخترم، خلاف و شرارت را کنار گذاشته بودم. اما به خاطر سابقه ام خیلی زود دستگیر شدم.»

میثم که سابقه های زیادی در خصوص درگیری و شرارت در پرونده قضایی خود ثبت کرده است، با جمع کردن چند نفر از دوستانش با استفاده از قمه صحنه هولناکی را رقم زده بود.

سردار “علی ذوالقدری ” رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ در خصوص جزئیات پرونده این شرور گفت: «به دنبال دریافت پرونده ای مبنی بر اینکه فردی با ورود به عنف و ضرب و شتم شهروندان باعث ایجاد رعب و وحشت در یکی از محلات شهرک های مشیریه و کاروان در جنوب شرقی پایتخت شده است، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی، محل اختفای متهم را که پس از انجام اقدامات مجرمانه خود، به یکی از استان های غربی کشور گریخته بود، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات ضربتی وی را چهاردهم مهرماه دستگیر کردند.

متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش سطح یک تهران بود که به همراه تعدادي از همدستانش اقدام به درگيري، عربده کشي، ايجاد مزاحمت، فروش مشروبات الکلي و غیره در سطح شهر می کرد و داراي سوابق متعددی از جمله مشاركت درنزاع دسته جمعي منجر به ضرب و جرح، اخلال درنظم عمومي، ورود به عنف، مشارکت در سرقت مسلحانه، تيراندازي، تهديد و فحاشي، است.»

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه صحبت هایش گفت: «براساس دستور قاضی پرونده و در راستای عبرت آموزی مخلان نظم و امنیت عمومی مقرر شد تا صبح روز سه شنبه پانزدهم مهر ماه در محل وقوع شرارت با حضور متهم و در مقابل چشم شهروندان صحنه هایی از شرارت این فرد شرور، بازسازي شود. بنابراین این مجرم در میان محله ای که در آن شرارت های خود را انجام داده بود، دورگردانی شد.»

ذوالقدری در پایان بر جدیت و قاطعیت پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و عاملان ناامنی تاکید کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، از طریق تلفن 110 مراتب به پلیس اطلاع تا در این خصوص اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.