رقابت عجیب با یک مجموعه تولیدی/ پلیس فتا وارد عمل شد

مجرم در فضای مجازی علیه این مجموعه فعالیت می‌کرد

فردی که در فضای مجازی به نشر اکاذیب علیه فعالیت یک مجموعه تولیدی می‌پرداخت، از سوی ماموران پلیس دستگیر شد.

در پی مراجعه نماینده حقوقی یک مجموعه تولیدی به پلیس فتا پایتخت مبنی بر نشر اکاذیب علیه فعالیت این شرکت در شبکه اجتماعی اینستاگرام توسط فرد یا افرادی ناشناس، اقدامات اولیه برای کشف پرونده آغاز شد.

پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ، متهم که مردی جوان بود در فضای مجازی شناسایی شد. او پس از تشریفات قضائی در یکی از شهرهای حومه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.

متهم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت در ابتدا منکر جرم خود شد. با این حال، پس از مواجه‌شدن با دلایل‌، مدارک و مستندات موجود در پرونده‌، چاره‌ای جز اعتراف پیش روی خود ندید. او هدف خود را از این موضوع رقابت با شاکی اعلام کرد و از عمل مجرمانه‌ خود پشیمان بود.

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «رعایت اصل اخلاق‌مداری در استفاده از فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی یکی از الزامات فعالیت در این حوزه است. کاربران فضای مجازی باید مراقب رفتار خود در فضای مجازی باشند تا از روی جهل یا انتقام‌جویی برای دیگر کاربران ایجاد مزاحمت نکنند. در غیر این صورت برابر قانون با آنها برخورد می‌شود. پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است. کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.