مارادونا با کرونا سرشاخ شد

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال جهان و آرژانتین از همه خواست کرونا را جدی بگیرند

در این روزهای کرونایی دو دسته از آدم‌ها به شکل جدی مورد هجمه قرار گرفته‌اند. این دو دسته هر یک خاستگاهی جدا دارند. یک دسته آن‌هایی‌اند که کرونا را خیلی جدی گرفته‌اند. دسته دیگر آن‌هایی‌اند که این بیماری را اصلاً جدی نگرفته‌اند.

به گزارش شهروند آنلاین، دونالد ترامپ یکی از کسانی است که همواره کرونا را به یک بیماری ساده تقلیل داده است. این رفتار در عدم استفاده او از ماسک نمودی ویژه داشته است. ترامپ به خاطر این طرز تفکر شدیداً مور انتقاد قرار گرفته است. هرچند همچنان در رویه او تغییری مشاهده نمی‌شود.

اعلان جنگ اسطوره به کرونا

در طرف مقابل هم هستند کسانی که به خاطر خیلی جدی گرفتن کرونا زخم طعنه دیگران را به جان خریده‌اند. یکی از مشهوترین این افراد کسی نیست جز افسانه فوتبال جهان و آرژانتین دیگو مارادونا. او اخیراً به خاطر استفاده از یک شیلد مخصوص مورد تمسخر برخی از افراد در فضای مجازی قرار گرفت.

مارادونا اخیراً با یک شیلد شبیه به کلاه ایمنی در تست باشگاه خود جیمناسیا لاپلاتا ظاهر شد. او به خاطر این کار مورد انتقاد و تمسخر قرار گرفت. او پس از رد استدلال منتقدانش که این کار او را غیرضروری عنوان کرده بودند در اینستاگرام دلایل خود را شرح داد.

احترام دیگو به قربانیان کرونا

مارادونا در این باره نوشت: امروز من با استفاده از این ماسک که دکتر توصیه کرده است از خانه خارج شدم. این محافظ را برخی پزشکان می‌پوشند. من این را به خاطر یک تعهد در برابر همه و به خاطر احترام به هر کسی که در اثر کرونا فوت کرده است، پوشیدم.

دیگو مارادونا همیشه با ادبیاتی تند به نواختن منتقدان خود می‌پرداخت، اما این بار به جوابی معقول قناعت کرد. او پیام خود را با این جمله به پایان رساند: کسانی که به افرادی مثل من می‌خندند، با افزایش نرخ مرگ بعدها شرمنده می شوند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.