مجلس به جای پرداختن به لوایح دولت، طرح‌های جدید ارائه می‌دهد

واعظی:نمایندگان با سفرهای تبلیغی انتظارات مردم را بالا می‌برند

رییس دفتر رییس جمهوری گفت: برخی نمایندگان به اسم رسیدگی به مشکلات مردم، سفرهای تبلیغی خود را آغاز کردند آنها با وعده‌ها و حرف‌های تبلیغاتی، ‌انتظارات مردم را بالا می‌برند در حالی که می‌دانند منابع کشور محدود است.

شهروند آنلاین: «محمود واعظی» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات وزیران و در جمع خبرنگاران درباره  لغو جلسه سران سه قوه افزود: در جلسه سران قوا رسیدگی به مشکلات مردم اهمیت دارد و به غیر آن جلسات شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی هماهنگی اقتصادی، شورای عالی هماهنگی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی نیز با حضور سران قوا برگزار می‌شود تا علاوه بر انجام امور، تفاهم و همدلی میان سران قوا بیشتر شود.

رییس دفتر رییس جمهوری با تاکید بر اینکه نخستین باری نیست که جلسه سران قوا لغو می‌شود، افزود: پیش از این نیز در مواردی،  کاری  برای یکی از آقایان پیش می‌آمد با هماهنگی این جلسه به تاخیر افتاد و برای برگزاری هم این گونه نیست که از قبل اطلاع رسانی شود اما نمی‌دانم چرا چنین فضای به وجود آمده در حالی که فقط به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی این تصمیم گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه اتفاق‌های عجیبی در حال رخ دادن است،   افزود:  در هر دوره از مجلس ۲، ۳ یا ۵ نماینده اظهار نظرهای تندی داشتند و از الفاظی استفاده می‌کردند که در شان نمایندگی نبود. اما در مجلس یازدهم تعداد این افراد زیاد شده و این سبب اختلاف، ناامیدی و تفرقه می‌شود.

واعظی با تاکید بر اینکه هنوز به شروع انتخابات ریاست جمهوری زمان زیادی باقی مانده برخی از نمایندگان به اسم رسیدگی به مشکلات مردم،  سفرهای تبلیغی خود را آغاز کردند،   افزود: این افراد با وعده‌ها و حرف‌های تبلیغاتی، ‌انتظارات مردم را بالا می‌برند در حالی که خود آنها می‌دانند منابع  کشور محدود است. همچنین این افراد در گذشته مسوولیت داشتند و گروهی هم حامی آنها بودند ولی کاری انجام ندادند.

رییس دفتر رییس جمهوری با اشاره به اینکه پیش از این دولت لوایحی داده بود ولی مجلس به جای پرداختن به آنها طرح‌های جدیدی ارائه می‌دهد، ‌ تصریح کرد: این رویه به جای حل مشکلات بیشتر شعارزدگی نمایندگان را نمایان می‌کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.