کار متفاوت دولت در گلستان؛ اشتغالزایی جهادی

رئیس جمهوری با بیان اینکه بیکاری یکی از دغدغه‌های جدی خانواده‌های محترم و تحصیل‌کردگان ماست، تصریح کرد: زمینه ایجاد اشتغال در استان گلستان فراهم است و ان‌شاء الله با کمک همه مدیران و دست‌اندرکاران و مردم عزیز در استان و با پیروی از رزمندگان سنی و شیعه این استان، با یک حرکت جهادی کار متفاوتی در این زمینه انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در آغاز سفر به استان گلستان در گفت‌وگویی با خبرنگاران درباره اهداف این سفر گفت:‌ برای بنده و همکارانم توفیقی است که در روز اول شعبان المعظم در استان گلستان باشیم و به مردم ولایتمدار و شهید پرور و ایثارگران عزیز این استان عرض سلام و احترام کنیم.

رئیس جمهوری افزود: گلستان، استانی است که به لطف خداوند متعال دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است. در حوزه کشاورزی، قطب کشاورزی است. در عرصه صنعت دارای صنایع بسیاری است و در حوزه گردشگری نیز قطب گردشگری است.

رئیسی اظهار داشت: با وجود همه کارهایی که تاکنون برای آبادانی استان انجام شده، اما امروز مشکلاتی در استان گلستان داریم. همکاران بنده و مدیران استان تحت نظر استاندار و در خدمت نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان، بررسی‌های خوبی درباره این مشکلات و مسائل و به ویژه مشکل بیکاری در استان انجام داده‌اند.

رئیس جمهوری با بیان اینکه بیکاری یکی از دغدغه‌های جدی خانواده‌های محترم و تحصیل‌کردگان ماست، تصریح کرد: زمینه ایجاد اشتغال در استان گلستان فراهم است و ان‌شاء الله با کمک همه مدیران و دست‌اندرکاران و مردم عزیز در استان با یک حرکت جهادی کار متفاوتی در این زمینه انجام خواهد شد.

رئیسی خاطرنشان کرد: امیدوارم با پیروی از سرداران شهید و رزمندگان سنی و شیعه در این استان که حرکت‌شان برای همه ما درس‌آموز بوده، کارهای ماندگاری برای استان گلستان انجام شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.