ارسال ۱۰ هزار بسته معیشتی به مناطق جنوبی کرمان

۱۰ هزار بسته معیشتی مومنانه و ۱۱۰ سری جهیزیه در ایام شعبانیه به مناطق جنوبی کرمان ارسال می‌شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبربا اشاره به مشاهدات گروه‌های های اعزامی به منطقه جنوب کرمان و اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و مومنانه گفت: با همکاری فرمانده سپاه ثارالله (ع) برای رفع مشکلات این منطقه مقرر شد در ایام شعبانیه بسته‌های کمک‌های مومنانه به مناطق جنوب کرمان ارسال و در این ایام و روز پاسدار توزیع شود.

سردار حسن زاده با اشاره به محرومیت مردم این منطقه پس از سیل چند ماه گذشته افزود: در این ایام ۱۱۰ سری جهیزیه و ۲ هزار متر ایزوگام توسط کاروان‌ها و گروه‌های اعزامی ارسال می‌شود.

وی همچنین از تعهد ساخت ۱۱۰ باب خانه برای نیازمندان در مناطق جنوب کرمان خبر داد و گفت: کلنگ ساخت این خانه‌ها در روز سوم شعبان، (روز پاسدار) با همکاری مردم و بسیج ادارات، اصناف، قشر‌ها و کارگری در منطقه زده می‌شود.

سردار حسن زاده همچنین از اجرای طرح آبرسانی نیز با مشارکت سپاه تهران و بسیج خبر داد و افزود: اجرای ۶۳ طرح آبرسانی روستا‌ها در جنوب کرمان را متعهد شده ایم و عملیات این طرح‌ها نیز در روز سوم شعبان روز پاسدار آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه رسول الله (ص) گفت: طرح‌های محرومیت زدایی با همکاری سپاه و بسیج و مردم تهران در سایر استان‌ها نیز ادامه داده خواهد شد.

وی افزود: عملیات جهادی متمرکز مشترکی را نیز در محله مظاهری تهران که یکی از محله‌های کم برخوردار است خواهیم داشت و ۵۰ طرح درمانی، محرومیت زدایی و فرهنگی را در آن جا اجرا خواهیم کرد.

سردار حسن زاده همچنین از توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی مومنانه در محله‌های جنوبی تهران هم خبر داد و گفت: تا روز سوم شعبان این تعداد اقلام را توزیع خواهیم کرد.

فرمانده سپاه رسول الله (ص) همچنین به اجرای طرح‌های فرهنگی در این ایام اشاره کرد و گفت: برگزاری حدود ۱۸۰ جشن میدانی با حضور گروه‌های سرود بسیج، مجریان و نیز برپایی ایستگاه‌های صلواتی در معابر، بوستان و میدان‌های اصلی را خواهیم داشت.

وی همچنین از برپایی کاروان‌های شادی در روز‌های شنبه و یکشنبه در سطح تهران خبر داد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.