گسترش خطوط ریلی با مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها

رئیس‌جمهوری با تأکید بر تخصص‌گرایی و ضرورت توجه به راهکارهای کارشناسی خاطرنشان کرد: مدیران در میان اقدامات و راهکارهایی که برای توسعه کشور از سوی کارشناسان پیشنهاد می‌شود، آنچه بهتر منافع ملی را تأمین می‌کند، انتخاب و اجرا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر به استان گلستان با حضور در مرکز لجستیک مرزی و گمرک اینچه‌برون، با بیان اینکه گسترش مسیرهای ریلی، یکی از مهم‌ترین محورهای توسعه ملی است، گفت: برای توسعه خطوط ریلی مقرون به صرفه‌ترین، مطمئن‌ترین و کوتاه‌ترین روش‌ها مدنظر باشد.

رئیس‌جمهوری توجه به پیشنهادات و راهکارهای کارشناسی و تخصصی را ضرورت اصلیِ کارآمدی فرایندهای توسعه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: در میان راهکارهای نخبگانی و کارشناسی نیز آنچه که منافع ملی را بهتر و بیشتر تامین می‌کند باید ملاک عمل باشد.

‎ رئیسی در ادامه به اهمیت کریدور شمال-جنوب اشاره و تأکید کرد: این کریدور از آن دسته زیرساخت‌هایی است که کمک موثر و زیادی به توسعه کشور می‌کند.

رئیسی همچنین با حضور در بازارچه مرزی اینچه‌برون با مردم و برخی از کسبه دیدار و گفت‌وگو کرد.

‎در جریان این بازدید رئیس‌جمهوری پس از شنیدن مشکلات و دیدگاه‌های بازاریان دستورات لازم را برای پیگیری و رفع این مشکلات صادر کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.