هالک ایرانی رسوایی را قبول نمی‌کند!

انتشار یک فیلم از نشست خبری سجاد غریبی و مارتین فورد، شایعه نمایشی‌بودن این مبارزه را به واقعیت نزدیک‌تر کرد

سجاد غریبی در واکنش به انتقادهای صورت‌گرفته در فضای مجازی، از کمبود امکانات خود در دوبی گفته و معتقد است فقط به خاطر جرایم در نظر گرفته، نمی‌تواند قبل از رفتن روی رینگ به رقیبش ضربه‌ای وارد کند.

شهروندآنلاین- چند روزی است که سجاد غریبی یا همان هالک ایرانی به ترند فضای مجازی تبدیل شده و دائما اخبار جدیدی درخصوص مبارزه او با مارتین فورد منتشر می‌شود. این اخبار آنقدر در فضای مجازی داغ بوده که تعداد فالوورهای سجاد غریبی را به 1.1میلیون رسانده و حالا او یک فرصت بزرگ در صفحه اینستاگرامی خود در اختیار دارد تا از این پس بتواند از این طریق درآمدزایی کند.

اما نه‌تنها از نظر ظاهری سجاد غریبی با چیزی که در سال‌های اخیر در تصاویر دیده می‌شد، فاصله زیادی دارد، بلکه مشخص‌شده ماجرای مبارزه او با مارتین فورد از پایه و اساس نمایشی بوده و با اهدافی همچون کسب درآمد و شهرت پایه‌ریزی شده است.

رسوایی بزرگ با ویدیوی لو رفته

در حالی که بعد از انتشار ویدیوی مراسم رخ‌به‌رخ سجاد غریبی و مارتین فورد و تحقیر هالک ایرانی در دوبی، حملات زیادی به او شد و انتقادات زیادی از او صورت گرفت، گویا غریبی با مشورت دوستانش قصد داشت فضا را به سمتی ببرد که اعتبار ازدست‌رفته خود را بازگرداند. اما انتشار ویدیویی از نشست خبری این دو مبارز در دوبی باعث شد تا فرضیه ساختگی و نمایشی‌بودن این مبارزه، بیش از پیش تقویت شود. در ویدیو که گویا مربوط به یک نشست خبری است، مارتین فورد در یک گوشه میز و با کت و شلوار نشسته است و در سمت دیگر نیز سجاد غریبی حضور دارد. در این ویدیوی کوتاه، هالک ایرانی رو به فورد کرده و از آمادگی خود برای شرکت در این مبارزه سخن می‌گوید. غریبی که در حال رجزخوانی است، ناگهان زیر میز زده و بطری آب و پاپ‌کورن‌های روی آن را پخش زمین می‌کند.

در حالی‌که غریبی سعی دارد به سمت مارتین فورد حمله‌ور شود، افرادی که در پشت صحنه هستند، هالک ایرانی را گرفته و مانع از درگیری میان او و مبارز بریتانیایی می‌شوند. پس از صحبت‌های افراد برگزارکننده این نشست خبری، فیلم قطع می‌شود و در ظاهر این نشست خبری به پایان می‌رسد. اما این پایان ماجرا نیست، چراکه در ادامه، فیلم کامل این نشست خبری لو رفته و ساختگی‌بودن مبارزه دو ورزشکار را تایید می‌کند.

در ادامه این ویدیو و در حالی که نشست طرفین به پایان رسیده، افراد حاضر بر سر میز به بگوبخند پرداخته و به نظر می‌رسد که از این شوی نمایشی که به راه افتاده، ابراز رضایت می‌کنند. در این میان سجاد غریبی نیز وارد کادر شده و با برداشتن بطری روی میز، آب می‌نوشد. در حالی‌که او رو به مارتین فورد کرده، با این ورزشکار به صحبت می‌پردازد و حتی فورد در حالی که لبخندی بر لب دارد، به زیر میز اشاره کرده و چیزی را به هالک ایرانی نشان می‌دهد. در این لحظه هیچ فردی میان فورد و غریبی حضور ندارد و دو ورزشکار به صحبت دوستانه با یکدیگر می‌پردازند و از ویدیو اینگونه برداشت می‌شود که دو نفر از شوی اجرا شده ابراز رضایت دارند. انتشار ویدیو باعث شده است تا این برخورد دو مبارز، ساختگی‌بودن نبرد دو نفر در 13 فروردین 1401 را بیش از پیش اثبات کند. مبارزه‌ای که در هر صورت، برای هر دو طرف درآمد مالی زیادی خواهد داشت و گفته می‌شود که هالک ایرانی حتی در صورت شکست، صدها هزار دلار از این مبارزه نمایشی به جیب خواهد زد.

وقتی سجاد زیر بار اتهامات نمی‌رود!

اما همانطور که سجاد غریبی بعد از ویدیوی اولیه در دوبی و خوردن زمین جلوی مارتین فورد، در یک لایو اینستاگرامی سعی کرد همه چیز را توجیه کند و از کاهش وزن 50 کیلویی خود سخن گفت، این بار هم جلوی دوربین نشسته و در یک مصاحبه به شکل عجیبی ماجرای نشست خبری را توجیه می‌کند! غریبی می‌گوید که حریف بریتانیایی او با اسپانسرهایش در بهترین هتل دوبی ساکن شده، ولی او با هزینه شخصی‌اش به دوبی سفر کرده بود و تنها برای دو روز توانسته هزینه هتل را بپردازد. غریبی به هزینه‌های بالا در دوبی اشاره کرده و می‌گوید که در طی سه چهار روز در این شهر تنها روزی یک بار غذا خورده است! او می‌گوید که در این سفر نه اسپانسری او را همراهی می‌کرده و نه هیچ مربی و حتی آنجا مریض هم شده است. سجاد غریبی در مورد روز رویارویی با فورد هم می‌گوید که شرایط خوبی نداشته و پس از خوردن دو عدد تخم‌مرغ به عنوان صبحانه با مارتین روبه‌رو شده است.

اما هالک ایرانی که حالا از سوی خیلی از طرفدارانش هم مورد انتقاد قرار گرفته و حتی آنهایی که در روزهای اخیر از او پشتیبانی کرده بودند، پا پس کشیدند، معتقد است عصبانیت او در نشست خبری ساختگی نبوده و برخلاف بقیه که بعد از پایان نشست می‌خندیدند، او همچنان چهره‌ای عصبانی دارد! سجاد غریبی حتی گفته فقط به خاطر اینکه از سوی برگزارکننده جریمه می‌شود، نتوانسته به مارتین فورد ضربه‌ای وارد کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.