«اپل» بازها به گوش! High Speed در راه است

بنا بر اعلام کمپانی اپل، 13 اکتبر (22 مهر) مراسمی به نام Hi Speed یا «سلام سرعت» برگزار می‌شود

به روال معمول اطلاعیه‌های اینچنینی اپل، موضوع مراسم مورد اشاره قرار نگرفته است. اما تقریباً همه آن‌هایی که با روال اپل آشنایی دارند مطمئن هستند که قرار است در «سلام سرعت» به آیفون جدید سلام داده شود!

به گزارش شهروند آنلاین، استفاده از واژه‌ Hi Speed که تداعی‌گر واژه High Speed یا «سرعت بالا» است، بر کنجکاوی‌ها افزوده است. این موضوع بر حدس اغلب «اپل»‌بازها مبنی بر معرفی آیفون جدید در این مراسم صحه می‌گذارد.

این میان شاید تنها حسرت برای عشاق آیفون و محصولات اپل، غیبت استیو جابز در مراسم فوق باشد. مدیری خوش فکر که همین چند روز پیش یعنی پنجم اکتبر فراقش وارد نهمین سال خود شد.

انفجار سرعت در آیفون جدید

اما در خصوص بازی اپل با واژه‌های Hi Speed و High Speed ظاهراً آیفون جدید حامل پردازنده‌ای بسیار پرسرعت است. از طرف دیگر قابلیت آیفون جدید در اتصال به آنتن‌های نسل پنجم یا همان 5G را باید جدی گرفت. این قابلیت گوشی فوق را به یکی از سریع‌ترین‌ها در جهان مبدل می‌سازد.

سنت کمپانی اپل تا پیش از این همواره بر برگزاری مراسم معرفی محصول در ماه سپتامبر استوار بوده است. اما امسال به دلیل شیوع کرونا، این مراسم بدون معرفی آیفون جدید برگزار شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.