ردپای گروسی در بازار دلار ایران /قیمت دلار سقوط می‌کند؟

پیش‌بینی قیمت دلار 14 اسفند از مسیر قیمت درهم

بازار ارز تهران هفته گذشته افت‌وخیز چشمگیری از خود نشان نداد، اما معامله‌گران قیمت دلار را برای امروز 14 اسفند 1400 چگونه پیش‌بینی کرده‌اند؟

به گزارش اقتصادنیوز، بازار ارز تهران هفته گذشته افت‌وخیز چشمگیری از خود نشان نداد و نرخ دلار با نوسان اندک در محدوده 26هزار و 100 تا 26هزار و 500 تومان معامله شد.

ردپای گروسی در بازار ارز

روز گذشته در کانال‌های تلگرامی نرخ دلار چند منبع اعلام کردند مذاکرات برجام به ایستگاه پایانی رسیده و احتمالا تا پایان هفته توافق هسته‌ای انجام شود، با این وجود قیمت دلار نسبت به این اخبار واکنش محسوسی نشان نداد.

از طرفی برخی تحلیلگران به سفر گروسی به تهران اشاره می‌کردند و می‌گفتند این سفر می‌تواند روی نتایج مذاکرات تاثیر بگذارد و اگر ایران با آژانس به توافق دست پیدا کند، این امر می‌تواند فروش دلار را افزایش دهد. بنابراین بازار ارز تهران در شرایط کنونی بیشتر در حالت  آماده‌باش و انتظار به سر می‌برد. معامله‌گران بازار ارز معتقدند در صورت شکست محدوده 25هزار و 800 تومانی حتی احتمال افت دلار تا ابتدای کانال 25هزار تومانی وجود خواهد داشت.

اما معامله‌گران قیمت دلار را برای امروز 14 اسفند 1400 چگونه پیش‌بینی کرده‌اند؟

پیش‌بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی روز گذشته روی 7هزار و 155  تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز پنجشنبه 15تومان رشد کرده بود. بنابراین از مسیر قیمت درهم، نرخ دلار  امروز صعودی است.

پیش‌بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب روی 26هزار و 200 تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب 80 تومان رشد کرده بود. قیمت دلار در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب روی 26هزار و 120 تومان قرار داشت.

پیش‌بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با 25هزار و 270 تومان معامله شد که نسبت به قیمت چهارشنبه شب 20 تومان رشد را نشان می‌دهد. چهارشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار روی  25هزار و 250 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله‌گران به استقبال افزایش قیمت دلار رفتند. در واقع معامله‌گران دلار پیش‌بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز شنبه 14 اسفند بالا می‌رود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.