معامله ۱۸ هزار رمز ارز در جهان

بررسی بازار معاملات ارزهای دیجیتال امروز حکایت از مبادله ۱۸ هزار رمزارز در جهان دارد. به طور تقریبی هر هفته بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ رمزارز به این بازار اضافه می‌شود.

به گزارش ایرنا، بررسی بازار رمزارزها در هفته‌ای که گذشت نشان‌دهنده کاهش قیمت ارزهای دیجیتال است، به طوری که اغلب ۱۰ رمز ارز صدرنشین این بازار در یک هفته گذشته، با کاهش قیمت مواجه شدند.

نوسانات بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد. تعداد محدودی از رمزارزها نسبت به هفته گذشته افزایش قیمت داشته‌اند اما وضعیت آنها نسبت به روز گذشته روند کاهشی قیمت را در پیش گرفته است. روز آغازین هفته جاری، تمام ارزهای صدرنشین بازار رمزارزها با کاهش قیمت روبه‌رو شدند.

بر اساس رصد بازار رمز ارزها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه امروز، نرخ بیت‌کوین با کاهش حدود ۷ درصدی نسبت به روز گذشته و افزایش حدود یک درصد نسبت به هفته گذشته، به قیمت ۳۹ هزار و ۴۷ دلار در بازار معامله شد. بیت‌کوین که هفته‌های گذشته به ۳۴ هزار دلار نیز رسیده بود، روند صعودی خود را تا ۴۴ هزار دلار پیش برد، اما این صعود پایدار نبود به طوری که امروز دوباره به کانال قیمتی ۳۹ هزار دلار بازگشته است.

کاهش ۳ درصدی قیمت اتریوم

علاوه بر بیت‌کوین، رمز ارز اتریوم نیز با کاهش قیمت بیش از سه درصدی نسبت به هفته و روز گذشته، به قیمت ۲ هزار و ۶۴۹ دلار رسید.

در این بازار، اکنون ۱۸ هزار رمرارز در حال مبادله هستند که نسبت به هفته گذشته حدود ۲۰۰ رمزارز به آن افزوده شده است.

کاهش قیمت بیت کوین در هفته‌های اخیر باعث شده دامیننس (/Dominance تسلط بر بازار) این رمز ارز به ۴۲.۲ درصد برسد. سهم اتریوم در این بازار نیز امروز به ۱۸.۱ درصد رسید.

روند کاهشی قیمت ارزهای دیجیتال باعث شد ارزش این بازار اکنون به یک هزار و ۷۵۹ میلیارد دلار برسد.

بر اساس آخرین آمار، ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۷۴۱ میلیارد و ۵۴۸ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز به ۳۱۷ میلیارد و ۷۵۸ دلار رسیده است.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو. اس. دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۳۷۹ دلار و ۳۸ سنت، سولانا (Solana) ۸۸ دلار و ۹۹ سنت، کاردانو (Cardano) ۸۶ سنت، ریپل (XRP) ۷۳ سنت، ترا (Terra) ۷۵ دلار و ۸۵ سنت و آوالانچ (AVAX) با قیمت ۷۷ دلار و ۳۲ سنت معامله شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.