اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومانی دولت برای رتبه‌بندی فرهنگیان

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: در بودجه ۱۴۰۱ برای رتبه‌بندی فرهنگیان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

به گزارش ایرنا قاسم احمدی لاشکی روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید آموزش و پرورش گیلان در رشت اظهار داشت: جز این رقم، مجلس شورای اسلامی نیز ۱۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفت ضمن اینکه در جدول مصارف خودرو نیز مبالغی گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش نیاز به تحول اساسی دارد، افزود: تحول در آموزش و پرورش امکان‌پذیر نیست مگر اینکه تحول در چهار رکن شامل منابع انسانی، برنامه‌ریزی درسی، سنجش و ارزیابی و تحول مادی ایجاد شود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به گذشت یک دهه از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: تربیت ۶ ساعتی و تمام ساعتی در مدارس صورت می‌گیرد اما تا به امروز جزء سخنرانی ندیدیم که بر مبنی سند تحول انسان ماهر و بر اساس نیاز جامعه تربیت کرده باشیم.

احمدی لاشکی با بیان اینکه سند تحول بنیادین موبوط به اداره کل آموزش و پرورش نیست افزود: سند تحول بنیادین باید در کلاس درس و مدرسه ساری و جاری شود.

وی با اشاره به نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت گفت: اگر میز و نیمکت و مدرسه خوب نباشد، معلم که باشد کافی است، این معلمان هستند که باید کشور را بسازند، امروز معلم نباید بی انگیزه باشد و برای یک رتبه بندی یک دهه به انتظار بنشیند.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش خطاب به معلمان بیان داشت: امیدواریم که این هفته پیام های خوبی بشنوید که از سوی دولتمردان به شما نوید داده می‌شود.

در این مراسم محمد فائزی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش گیلان معرفی شد و ار محمد رحمتی تجلیل به عمل آمد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.