استرداد متهم کلاهبرداری ۴۰۰ میلیون دلاری به کشور

رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور از بازداشت و استرداد متهم پرونده کلاهبرداری ۴۰۰ میلیون دلاری به کشور خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار هادی شیرزاد گفت: براساس دستور مقامات قضائی، یکی دیگر از متهمان پرونده کلاهبرداری ۴۰۰ میلیون دلاری که به همراه ۱۵ نفر دیگر با تشکیل شرکت‌های صوری متعدد با استفاده از جعل اسناد و ادعای فعالیت در زمینه واردات کالا تحت پیگرد قرار گرفت.

او افزود: درپی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده که پلیس بین‌الملل با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقباً متهم را در کشور محل اختفاء ردیابی و مورد شناسایی قرار داد.

رئیس پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: همزمان با پیگیری پرونده متهم از کشور‌های محل تردد، اعلان قرمز صادره علیه وی به مراجع مختلف از جمله پلیس مهاجرت و گذرنامه ارسال شد تا در صورت همکاری نکردن کشور‌های مورد نظر و هنگام تردد احتمالی، در مرز‌های رسمی کشور بازداشت شود.

به گفته سردار شیرزاد با همکاری پلیس مهاجرت و گذرنامه، متهم هنگام ورود به کشور در یکی از فرودگاه‌های بین‌المللی کشور بازداشت و برای ادامه روند رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.