کامالا هریس ۵۹ درصد، مایک پنس ۳۸ درصد

نتایج نظرسنجی سی‌ان‌ان بعد از مناظره معاونان بایدن و ترامپ

«سی‌ان‌ان» ساعتی بعد از پایان مناظره معاونان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا میان «کاملا هریس» و «مایک پنس» خبر داد که نتیجه نظرسنجی این رسانه نشان می‌دهد که هریس این مناظره را برنده شد

شهروند آنلاین: نتیجه یک نظرسنجی نشان می‌دهد که از نظر ۵۹ درصد از بینندگان مناظره معاونان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، معاون «جو بایدن» این مناظره را برنده شد.

«سی‌ان‌ان» گزارش داد: «از نظر اکثریت آمریکایی‌ها، سناتور کامالا هریس» در مناظره معاونان نامزدهای ریاست جمهوری این کشور عملکرد بهتری داشت و از نظر ۵۹ درصد از رای‌دهندگان هریس پیروز شد و ۳۸ درصد گفتند که مایک پنس معاون رئیس‌جمهور بهتر عمل کرد».

نظرسنجی این شبکه در حالی منتشر شده که نظرسنجی قبل از مناظره هریس و پنس هم نشان می‌داد که ۶۱ درصد اعلام کرده بودند که از نظر آنها معاون بایدن برنده مناظره خواهد شد و ۳۶ درصد گفتند انتظار دارند معاون ترامپ پیروز شود.

در نظرسنجی شبکه سی‌ان‌ان از مشارکت‌کنندگان درباره صلاحیت کامالا هریس و مایک پنس برای ریاست جمهوری این کشور هم سوال شد.

به اعتقاد ۶۵ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی سی‌ان‌ان، مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا صلاحیت ریاست جمهوری و فرماندهی کل قوا را دارد و ۶۳ درصد هم گفتند هریس شایسته ریاست جمهوری است.

نظرسنجی سی‌ان‌ان پس از مناظره پنس و هریس از طریق تماس تلفنی و مصاحبه با ۶۰۹ نفر از کسانی که به عنوان بیننده مناظره اسامی‌شان را ثبت نام کرده بودند، اتخاذ کرد.

مناظره معاونان ترامپ و بایدن در «سالت لیک سیتی» برگزار شد و نامزدهای معاونت ریاست جمهوری آمریکا درباره مسائل مختلف از کرونا گرفته تا مسائل سیاست خارجی از قبیل ایران اظهارنظر کردند.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.