این دو برادر، فوتبال را به هم ریختند!

شب سخت پیام و بیژن حیدری در پایتخت

دو برادر داور فوتبال ایران در هفته بیست و یکم جنجال بزرگی درست کردند؛ صدای اعتراض بلند شده و باید منتظر تصمیم کمیته داوران باشیم.

شهروندآنلاین: رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر روز یکشنبه در شرایطی با انجام 8 مسابقه پیگیری شد که در جریان دو بازی اتفاقات جالبی رخ داد. دو داور برجسته فوتبال ایران که برادر هم هستند در دو مسابقه پایتخت قضاوت کردند و البته سوت‌های آنها جنجال‌آفرین شد.

بیژن و پیام حیدری با نظر کمیته داوران در هفته بیست و یکم لیگ برتر قضاوت دو مسابقه را در شهر تهران برعهده داشتند. بیژن حیدری قاضی مسابقه استقلال و گل‌گهر بود و پیام حیدری بازی پیکان و نساجی را سوت زد.

بعد از دیدار پیکان و نساجی اعضای تیم خودروساز پایتخت به قضاوت پیام حیدری اعتراض کردند. آنها اعتقاد داشتند او حداقل یک پنالتی را برای پیکان نگرفته و در دادن کارت زرد دوم به مسعود شجاعی مماشات کرده است. حتی کار به جایی رسید که مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در نشست خبری بعد از بازی با اشاره به قضاوت بیژن حیدری در مصاف تیمش مقابل استقلال در جام حذفی این جمله را بر زبان آورد: «برادران حیدری علاقه‌ای به گرفتن هند حریفان جلوی ما ندارند.» اعتراض پیکانی‌ها به قضاوت پیام حیدری ادامه‌دار هم شد و اعضای این تیم در مصاحبه‌های دیگری به این موضوع پرداختند که حق‌شان خورده شده است.

قضاوت بیژن حیدری، برادر بزرگ‌تر پیام هم در ورزشگاه آزادی جنجالی بود؛ پنالتی دومی که او برای استقلال گرفت، اعتراض شدید امیر قلعه‌نویی و گل‌گهری‌ها را به همراه داشت و بعد از بازی نیز این اعتراض‌ها ادامه یافت. سعید الهویی، مربی تیم گل‌گهر در نشست خبری به طعنه اعلام کرد که داور برد را به استقلال تقدیم کرده و برنده واقعی مسابقه تیم سیرجانی بوده است.

همچنین امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر، در یک پست اینستاگرامی نسبت به قضاوت بیژن حیدری موضع گرفت.

به عبارت بهتر می‌توان گفت برادران حیدری در پایتخت یکشنبه سختی را گذراندند و مورد اعتراضات شدیدی قرار گرفتند. آنها حالا باید برای تایید یا رد سوت‌های خود منتظر اظهار نظر کارشناسان بنشینند و باید دید نظر آنها در خصوص صحنه‌های پیش آمده چه خواهد بود.

اعتراض‌ها از سوی دو باشگاه گل‌گهر و پیکان به برادران حیدری در شرایطی اوج گرفته که این دو تیم در هفته بیست و دوم باید با هم دیدار کنند!

گل‌گهر روز جمعه در سیرجان میزبان پیکان تهران است و همین موضوع کار کمیته داوران را برای انتخاب تیم داوری دشوار خواهد کرد. دو تیمی  که مدعی هستند در هفته بیست و یکم با اشتباهات داوری بازنده شده‌اند، حالا انتظار دارند یک داور باتجربه و بین‌المللی قضاوت دیدار آینده‌شان را برعهده بگیرد.

در چنین شرایطی باید منتظر ماند و دید کمیته داوران فدراسیون فوتبال در نهایت چه کسی را برای قضاوت مسابقه حساس گل‌گهر و پیکان در روز جمعه انتخاب خواهد کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.