اولین برد اسکوچیچ با تیم ملی ایران در تاشکند

تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی ای که دراگان اسکوچیچ را روی نیمکت داشت، دو بر یک مقابل ازبکستان به برتری رسید

بعد از ماه ها تعطیلی بازیها و تمرینات تیم ملی فوتبال به خاطر ایام کرونایی، یوزهای ایرانی امروز با هدایت دراگان اسکوچیچ کروات به مصاف ازبکستان رفتند که این بازی با برتری ملی پوشان به پایان رسید.

در چارچوب بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه خانگی تیم پاختاکور به مصاف تیم ملی ازبکستان به میدان رفت و نیمه نخست این بازی به سود شاگردان دراگان اسکوچیچ به پایان رسید.

در نیمه اول مسابقه که با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید، سردار آزمون در دقیقه 44 با شوت دیدنی دروازه حریف را باز کرد و همبازیانش را پیش انداخت.

در نیمه دوم این مسابقه تیم ایران با پنالتی که مهدی طارمی کسب کرد و خودش هم آن را به گل تبدیل کرد در دقیقه 51 با دو گل از حریف پیش افتاد. شادی گلزنی طارمی چندان طولانی نبود چرا که در دقیقه 53 توسط شومورودوف ازبکستان یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

تلاش دو تیم در ادامه مسابقه برای گلزنی ثمری نداشت تا در نهایت این تیم ملی فوتبال ایران باشد که با هدایت دراگان اسکوچیچ در اولین بازی رسمی خود به پیروزی دست پیدا کند و سرمربی کروات شروع موفقی داشته باشد.

ترکیب ایران در مسابقه دوستانه با ازبکستان به شرح ذیل است:

پیام نیازمند، صادق محرمی، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، احمد نوراللهی(70- سیامک نعمتی)، وحید امیری(65- علی کریمی)، احسان حاج صفی(65- امید نورافکن)، علی قلی زاده(74- سامان قدوس)، سردار آزمون(74- مهدی قایدی)، مهدی طارمی(70- کاوه رضایی) و میلاد محمدی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.