چند سرمربی و چند کاپیتان روی نیمکت استقلال!

محمود فکری به همراه کادرفنی پرجمعیتی که در کنار خود دارد، در تمرین استقلال معارفه شد

در کادرفنی جدید استقلال چند نفر سابقه مربیگری و چند نفر سابقه کاپیتانی آبی‌ها را در کارنامه دارند.

بعد از کش‌وقوس‌های چند روزه‌ای که پیرامون انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال وجود داشت، بدون اینکه نساجی به این انتقال رضایت دهد،‌ آبی‌ها کاپیتان سابق خود را به عنوان سرمربی برای لیگ بیستم معرفی کردند.

امروز در شرایطی که هوای تهران بارانی بود، اولین تمرین استقلال با فکری در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی با حال و هوای خاصی برگزار شد. از اعضای هیات مدیره تا سرپرست باشگاه و برخی از پیشکسوتان مثل پرویز مظلومی و بهتاش فریبا در تمرین حاضر بودند.

نکته جالب اما کادرفنی پر و پیمان استقلال است. فکری تصمیم گرفته نفراتی همچون صمد مرفاوی، سیروس دین محمدی، آرش برهانی، حنیف عمران زاده و سعید عزیزیان که همگی سابقه بازی در استقلال دارند را به عنوان دستیار خود معرفی کند. شاید از همه عجیب‌تر حضور صمد مرفاوی به عنوان دستیار سرمربی روی نیمکت آبی ها باشد. مرفاوی که خودش سابقه سرمربیگری در استقلال و چند تیم لیگ‌برتری دیگر را دارد، قبول کرده در کنار فکری که سن پایین تری از او دارد، کار کند.

از سوی دیگر نفراتی همچون دین‌محمدی، برهانی و عمران‌زاده با سابقه بازی زیادی که در استقلال دارند، شاید هر کدام بتوانند یک وزنه در کنار فکری باشند؛ اگرچه حضور تمامی این نفرات ممکن است باعث ایجاد حاشیه‌های بیشتر در طول فصل هم باشد.

به جز این نفرات مطرح فکری چند دستیار دیگر هم از نساجی با خود به استقلال آورده تا مشخص شود کادرفنی استقلال امسال اصلا کم جمعیت نخواهد بود.

همچنین پرویز مظلومی دیگر پیشکسوتی که سابقه سرمربیگری استقلال را هم دارد، امروز در تمرین حاضر بود. از او به عنوان سرپرست جدید تیم استقلال نام برده می‌شود تا احتمالا نیمکت آبی‌ها از نظر سابقه بازهم پربارتر شود.

فکری هم در حاشیه این تمرین و استقبال پرشوری که از او توسط پیشکسوتان و مدیران باشگاه شده، می‌گوید: «جا دارد از پیشکسوتان و همه کسانی که در استقلال بودند، رخصت بگیرم. شاگرد همه آنها هستم و درس پس می‌دهم. ان‌شاالله هواداران حامی و کمک ما باشند. یک نفر نمی‌تواند این بار را بردارد ولی با کمک هم می‌توانیم استقلال را به جایگاه واقعی خودش برگردانیم. باشگاه در تلاش است تا مشکل محرومیت از نقل‌وانتقالات برطرف شود و بازیکنانی که جذب شده‌اند، به تیم اضافه شوند. سعی می‌کنیم بازیکنان جدیدی را هم اضافه کنیم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.