خشم پاریسی‌ها علیه نیمار؛ خداحافظی کن!

نیمار بعد از 5 سال حضور در پاری‌سن‌ژرمن، نتوانسته خودش را در حد یک فوق‌ ستاره نشان دهد

بعد از ناکامی چندباره تیم متمول فرانسوی با ستاره‌های پرتعداد در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا، مسئولان این باشگاه به فکر فروش یکی از بازیکنان نامدار و گران‌قیمت خود افتاده‌اند.

شهروندآنلاین – نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن روزهای سختی را می‌گذراند. بعد از شکست پاری‌سن‌ژرمن مقابل رئال مادرید او مجبور شد درگیری با جانلوئیجی دوناروما را که بعضی رسانه‌ها مدعی آن شده بودند، تکذیب کند. اما به گفته رومن مولینا، خبرنگار مشهور فرانسوی، این کمترین مشکل اوست. این خبرنگار اطلاعاتی درباره امیر قطر (مالک اصلی پاری‌سن‌ژرمن) دارد و اینکه چقدر از ستاره برزیلی خسته و کلافه شده است.

مسائل خیلی زیادی وجود دارد که به هیچ وجه تناسبی با هزینه‌ای که پی‌اس‌جی در سال ۲۰۱۷ برای خرید نیمار از بارسلونا کرد، ندارد: رابطه نامناسب پدر نیمار با مدیران باشگاه، مصدومیت‌های مداوم خود این بازیکن و مشکلات فراوان او در خارج از زمین فوتبال. این لیست ادامه دارد و او ارزش پولی که برایش هزینه شده را هرگز نتوانسته با نتایجی که در زمین به دست می‌آورد، جبران کند.

این پنجمین باری است که پاری‌سن‌ژرمن نمی‌تواند با نیمار به عنوان بزرگ‌ترین ستاره خود، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. چهارشنبه گذشته مقابل رئال‌ مادرید، هم او و هم مسی نتوانستند تاثیر کافی را در جریان بازی داشته باشند و ظاهرا وضعیت نیمار در تیم فرانسوی به نقطه‌ای بی‌بازگشت رسیده است.

بر اساس این گزارش، امیر قطر در حال حاضر تصمیم خود را برای فروش نیمار در تابستان آینده به طور قطعی گرفته و تردیدی در این مورد ندارد. ورود ستاره برزیلی به پاری‌سن‌ژرمن را می‌توان بزرگ‌ترین اشتباه نقل و انتقالاتی تاریخ این باشگاه در نظر گرفت. پاریسی‌ها با هدف دیگری او را به خدمت گرفتند، اما هیچ‌وقت نتوانستند به این هدف برسند. از آنجایی که او نتوانسته خواسته‌های باشگاه را برآورده کند، مالک باشگاه مایل است او را از تیم کنار بگذارد و به بالاترین پیشنهاددهنده بفروشد، چون هنوز و تا زمانی که نیمار قرارداد دارد، آنها می‌توانند مقداری از پولی را که در سال ۲۰۱۷ خرج کرده‌اند به حساب باشگاه برگردانند. اگرچه دریافت ۲۲۲ میلیون یورو غیرممکن است، اما دست کم می‌توانند تلاش کنند تا او را با حدود ۱۰۰ میلیون یورو بفروشند.

با توجه به سطح انتظاراتی که از نیمار از همان دوران جوانی او وجود داشته، اکثر تحلیلگران متقاعد شده‌اند که نیمار در دوران حضورش در فوتبال اروپا شکست خورده است. شباهت‌های زیادی بین نیمار با رونالدینیو وجود دارد. هر دو زمانی که در بارسلونا بازی کردند در دوران اوج خود بودند و پس از ترک باشگاه کاتالان هر دو کاملا ناامیدکننده ظاهر شدند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.