وب‌سمینار علم‌داده توسط آکادمی ایرانسل برگزار شد

بررسی فرصت‌های تحول دیجیتال برای استارتاپ‌ها

مرکز نوآوری ایرانسل، اولین پنل تخصصی «ایرانسل تِک‌تاک» را با موضوع «تحول دیجیتال و فرصت‌های آن برای استارتاپ‌ها» را با حضور کارشناسان و متخصصان، شنبه ۲۱ اسفند برگزار و به صورت زنده از لنز پخش کرد.

در این پنل، معاون استراتژی اسنپ از سرمایه‌گذاری «اسنپ ونچرز» بر روی استارتاپ‌های مرحلۀ بذری و پیش‌بذری تا میزان یک میلیارد تومان و نیز علاقه‌مندی مجموعه اسنپ ونچرز به سرمایه‌گذاری مشترک بر استارتاپ‌های مرحله اولیه، با همکاری ایرانسل خبر داد.
در این پنل همچنین، مدل‌های مختلفِ تحول دیجیتال و زیست‌بوم دیجیتال شرکت‌های فناوری‌محور خارجی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نیز، ضمن تشریح زیست‌بوم دیجیتال ایرانسل در لایه‌های مختلف، فرصت‌های توسعۀ بازار برای استارتاپ‌ها برای همکاری با مرکز نوآوری ایرانسل، اعلام شد.
ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، با راه‌اندازی مجموعه ایرانسل لبز، در پی حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعۀ سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال است.
همچنين، وب‌سمینار علم داده، یکشنبه ۲۲ اسفند، همراه با نمایشگاه جانبی با حضور کسب‌وکارهای فعال این حوزه، در آکادمی ایرانسل برگزار و به صورت زنده از لنز پخش شد.
این رویداد، با هدف توضیح چیستی و مفهوم علم داده و تشریح کاربردهای آن، خصوصاً برای کسب‌وکارها و نیز چگونگی استفاده از داده‌های خرد و کلان برای دستیابی به بینش‌های کاربردی و استراتژی‌های داده‌محور در کسب‌وکارها برگزار شد.
از جمله مهمترین بخش‌های این وب‌سمینار، می‌توان به سخنرانی و اجرای پنل‌های تخصصی دربارۀ علم داده، با حضور کارشناسان و فعالان زیست‌بوم فناوری، با محورهای «علم داده، چالش‌ها و فرصت‌ها» و «انتقال تجربه عملی و کاربردی در علم داده و زیرشاخه‌های مرتبط» اشاره کرد.
آکادمی ایرانسل، در قالب مجموعۀ ایرانسل لبز تأسیس شده و مرکز آموزشی این مجموعه است. هدف اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در راه‌اندازی آکادمی، این است که برای توسعۀ جریان آموزشی مهارت‌محور، توانمندسازی مشتریان، مشارکت در خلق روش‌های نوین آموزش دیجیتال و عرضۀ عادلانۀ آموزش گام بردارد.

مطالب كامل را اينجا و اينجا بخوانيد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.