بیت کوین مردد شد، دلار فاز صعودی گرفت

بازار خودرو خالی از مشتری!

بازارها نسبت به تحولات جدید سیاسی واکنش نوسانی نشان داده اند اما به نظر می رسد بخش انتظاری آن ها همچنان فعال است

به گزارش اقتصادنیوز، بازارها در چند روز گذشته متاثر از رویدادهای متفاوت سیاسی در شرایط نوسانی به سر می برند و همچنان منتظر روزهای آینده هستند.

بازار سکه و ارز |  قیمت دلار آماده صعود می شود؟

در تابلوی بازار ارز قیمت دلار به بالای 26.5 هزار تومان رسیده و برخی از معامله گران می گویند این سطح قیمتی نشان می دهد که قیمت دلار دوباره به کانال های بالاتر می رود. با وقفه در مذاکرات وین و حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان عراق، بازار سیگنال هایی دریافت کرده که نشان می دهد آلارم و هشدار به قیمت ها داده شده است. البته با وجود سیگنال های دریافتی مبنی بر رشد احتمالی، هنوز توان سیگنال های مربوط به توافق در مذاکرات احیای برجام نسبت به سیگنال های منفی برجسته است. سکه هم به مثابه دلار در محدوده مثبت در کانال بالای 12.3 میلیون تومان تثبیت شد.

بازار سهام | بورس بازان دوباره تغییر جهت می دهند

شاخص کل بورس در روز یکشنبه تغییر جهت داد اما شاخص هم وزن بورس همچنان منفی باقی ماند. اگرچه بازار سهام به شرایط نسبتا متعادلی رسید اما شاخص عملکردهای بازار سهام در روز یکشنبه نشان می دهد که شرایط بازار ناپایدار است. سیگنال گیری بورس بازان از وین که فعلا با وقفه روبه رو شده و بمباران مواضع رژیم صهیونیستی در اقلیم کردستان عراق توسط سپاه پاسداران در بامداد یکشنبه، بازار را در وضعیتی قرار داده که ممکن است بازار دوباره به لاک نزولی رود.

بازار خودرو | تصمیم مهم خودرویی وزیر صمت

در بازار خودرو با وجود اینکه قیمت ها متاثر و هماهنگ با رشد قیمت دلار رویکرد صعودی به خود گرفت اما در بازار خودرو به دلیل نبود خریداران و فروشندگان، مشتری فعالی حضور ندارد و بازار بیشتر در یک وضعیت خاص تنها شاهد تغییرات قیمت هاست. البته در مهمترین رویداد، رضا فاطمی امین، وزیر صمت از آزادسازی واردات خودرو از اردیبهشت سال 1401 خبر داد که به نظر می رسد اثر این رویداد را نه در روزهای پایانی سال جاری، بلکه در سال آینده باید جستجو کرد.

بازار مسکن | مسکن همچنان منتظر تعیین تکلیف شدن مذاکرات وین 

در بازار مسکن  اگرچه همچنان گزارش ها در مجموع از شهر تهران نشان میدهد که تکانه های مثبت قیمتی برای اسفند هم احتمالا به ثبت می رسد اما در برخی از مناطق تهران در آپارتمان های با متراژ بالا شرایط قیمتی کاملا متفاوت است و فروشندگان حتی با تخفیف های بالا به دنبال فروش هستند. با این وجود، سفارش خریدها همچنان بسیار پایین و اندک شمارند. بازارها از جمله بازار مسکن همچنان در انتظار تعیین تکلیف مذاکرات برجامی وین هستند.

بازار ارز دیجیتال | رمز ارزها دوباره نزولی شدند

برخی خبر ها مبنی بر اینکه آمریکا به دنبال مقابله با راه حل های دور زدن تحریم روسیه از جمله رمز ارز منتشر شد. همین موضوع کافی بود تا به گوش ارزهای دیجیتال برسد و قیمت ها دوباره مسیر نزولی به خود بگیرد. در بازار بیت کوین، قیمت ها دوباره به کانال 40 هزار تومان و کف کانالی 38 هزار تومان دنبال شد. تنها تتر مسیر صعودی را طی کرد. فعلا بازار رمز ارزها متاثر از جنگ روسیه و اوکراین همچنان با تردید گام بر می دارند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.