افزایش 50 درصدی ارائه خدمات توانبخشی در بیمارستان نورافشار

از ابتدای امسال تاکنون صورت گرفت

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از افزایش بالغ بر 55 درصدی ارائه خدمات توانبخشی در این بیمارستان خبر داد.

دکتر مهدی فرنقی زاد با بیان این مطلب گفت: بر اساس مقایسه آمارهای موجود، تعداد بیمارانی که در سال جاری از خدمات متنوع در حوزه توانبخشی بهره گرفته اند نسبت به سال گذشته رشدی بالغ بر 55 درصد داشته است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با اشاره به ارائه بیش از 35 هزار خدمت در مرکز توانبخشی بزرگسالان نورافشار در سال جاری ، تصریح کرد: مجموعه توانبخشی بیمارستان نورافشار از جامع ترین و مجهز ترین مراکز توانبخشی بیمارستانی کشور است که خدمات متنوعی از قبیل کار درمانی، گفتار درمانی، آب درمانی، ارتوپدی فنی، پزشکی ورزشی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی و … را به مراجعین ارائه می دهد.

وی یکی از دلایل افزایش چشمگیر مراجعه بیماران به مرکز توانبخشی نورافشار را تغییر و جداسازی فضای فیزیکی آن دانست و گفت: در راستای افزایش اطمینان و رضایتمندی مراجعین فضایی جدید در خارج از ساختمان اصلی و بخش های بستری بیمارستان آماده شد تا بیماران سرپایی در محیطی آرام و بدون دغدغه از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

دکتر مهدی فرنقی زاد همچنین امکانات بی نظیر و خدمات متنوع توانبخشی بیمارستان نورافشار را فرصتی ویژه برای استفاده باشگاه‌ها و تیم ‌های ورزشی از بخش پزشکی ورزشی این مجموعه برشمرد و اضافه کرد: در مرکز پزشکی ورزشی این بیمارستان با به کارگیری متخصصین پزشکی ورزشی و تجهیزات مدرن و به روز، علاوه بر پیگیری تمام مراحل درمان و بازتوانی ورزشکاران آسیب دیده در محیطی استاندارد، وضعیت جسمانی پیش از فصل، وضعیت تغذیه‌ای و روانشناختی ورزشکاران نیز مورد ارزیابی قرار گرفته و توصیه‌های لازم برای بهبود آنها ارائه می شود.

وی، با بیان اینکه خدمات این بخش به دو صورت سرپایی و بستری ارائه می شود، ادامه داد: در صورتی که علاوه بر خدمات توانبخشی سایر خدمات از جمله جراحی تخصصی مورد نیاز بیماران باشد، 4 اتاق عمل بسیار مجهز با تیم درمانی و پزشکان مجرب کشور، آماده ارائه خدمات فوق تخصصی به مراجعین است.

گفتنی است مرکز توانبخشی بیمارستان نورافشار، مجموعا دارای 16 کابین است که به مدرن ترین تجهیزات الکتروتراپی، مکانوتراپی، لیزر پرتوان، شاک ویو ، مگنت، RTMS و … مجهز شده است. همچنین تمام کاردرمانگران و فیزیوتراپیست های این بخش، مهارت های لازم در ارائه انواع درمان های دستی و تکنیک های اختصاصی در حوزه بیماری های ارتوپدی، آسیب های ورزشی، نورولوژی، زنان،کودکان، قلب، ریه و … را داراست.

واحد آبدرمانی این بیمارستان نیز علاوه بر استخر مجهز به لیفت، پله شیب دار، سکوی تمرینات و لوازم شناوری مقاومتی شامل یک سالن هیدروماساژ است که با اسپاکپسول، وان مثلثی، وان اگورا، وان ویژن و یک اتاق ماساژ مجزا مجهز شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.