میوه تنظیم بازاری شب عید چند؟

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران درباره تعیین قیمت میوه تنظیم بازاری شب عید گفت: پرتقال کیلویی ۹ هزار تومان، سیب قرمز ۱۱ هزار تومان و سیب زرد ۱۲ هزار تومان است.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حشمت الله عسگری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: ذخیره کالا‌های اساسی به میزان کافی در انبار‌ها موجود است و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

وی با تاکید بر نظارت بر بازار شب عید افزود: تیم‌های گشت و نظارت متشکل از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به فعال سازی گشت‌های کشیک اقدام و تمهیدات نظارتی را تشدید کنند.

معاون اقتصادی استاندار تهران با اشاره تامین کالا‌های اساسی در سطح استان اظهار کرد: اصلاح و نظارت بیشتر بر شبکه توزیع دسترسی عموم مردم به کالا‌های اساسی را تسهیل و قیمت‌ها در سطح بازار را متعادل می‌کند.

عسگری گفت: برخورد قانونی با متخلفان و اخلال گران بازار به شدت در دستور کار دستگاه‌های نظارتی استان قرار دارد و با هرگونه احتکار کالا و افزایش نامتعارف قیمت‌ها بر اساس قانون رسیدگی و برخورد صورت می‌شود.

در ادامه جلسه با اعلام تامین ۳ هزار تن پرتقال و ۱۸۰۰ تن سیب قیمت میوه شب عید بر اساس نظرات کارشناسی اعضای ستاد تنظیم بازار استان مشخص و قیمت هر کیلو پرتقال ۹ هزار تومان، سیب قرمز ۱۱ هزار تومان و سیب زرد ۱۲ هزار تومان تعیین شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.