شوک‌ جدید به تیم ملی/ پس از قدوس، تست طارمی و جهانبخش هم مثبت شد

ویروس کرونا بلای جان تیم ملی برای دیدار برابر کره جنوبی شده است

پس از اعلام اولیه ترکیب پورتو برابر بواویشتا، فوتبال‌دوستان ایرانی منتظر تماشای بازی طارمی در آغاز سال نو بودند که ناگهان صفحه توییتر پورتو خبر از تغییر در ترکیب و حضور فابیو ویرا به‌جای طارمی داد.

به گزارش ورزش سه، دلیل این موضوع اما فوتبال ایران را به شوک برد! مهدی طارمی به دلیل مثبت شدن تست کرونا از همراهی پورتو باز ماند تا در نتیجه حضور او برابر کره جنوبی هم منتفی شود!

علیرضا جهانبخش هم با وجود اینکه امروز برای فاینورد روی نیمکت نشست، طبق اخبار موثق به‌دست آمده به کووید -۱۹ مبتلا شده تا به این صورت کاپیتان تیم ملی هم دیدار برابر کره را از دست بدهد.

در حالی که هواداران فوتبال در ایران امید زیادی داشتند تا با برتری یا تساوی برابر کره جنوبی و صدرنشینی در گروه پس از پیروزی محتمل برابر لبنان، شانس قرار گرفتن در سید دو قرعه‌کشی جام جهانی قطر برای تیم ملی وجود داشته باشد، موجی از محرومیت و کرونا بازیکنان تیم ملی را درگیر کرده تا برنامه‌های کادر فنی برای رویارویی با این حریف قدرتمند به هم بریزد.

باید دید بعد از مثبت شدن تست کرونای سامان قدوس و در ادامه طارمی و جهانبخش و محرومیت صادق محرمی و سعید عزت‌الهی، کادر فنی چه تدبیری برای پر کردن جای خالی این نفرات در سئول می‌اندیشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.