همدلی نهادهای امدادرسان برای خدمت‌رسانی خوب به مسافران

رئیس جمعیت هلال احمرتاکید کرد:

رییس جمعیت هلال‌احمر: همفکری، همدلی و همکاری نهاد‌های مشارکت‌کننده و امدادرسان باعث می‌شود که خدمات بهتری به مردم ارائه شود و هم‌افزایی خوبی ایجاد شود.

دکتر پیرحسین کولیوند در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان ضمن تبریک سال نو گفت: از حضور پر رنگ و آمادگی خیلی خوبی که برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران به وجود آمده، تقدیر می‌کنم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر اینکه ستاد خدمات سفر کارهای خیلی خوبی برای مسافران انجام داده‌اند گفت: نهاد‌های مشارکت‌کننده و امدادرسان نیز به درستی در مکان ستاد اجرایی، گرد هم آمده‌اند و همفکری، همدلی و همکاری آنان باعث می‌شود که خدمات بهتری به مردم ارائه شود و هم‌افزایی خوبی ایجاد شود.

وی با اشاره به آمادگی کامل همدان برای حضور گردشگران بیان کرد: شور و نشاط اجتماعی جوانان جمعیت هلال‌احمر و آسایش و آرامشی که امدادگران و نجاتگران هلال‌احمر ایجاد کرده بودند، بسیار عالی بود.

دکتر کولیوند با اشاره به آمادگی خوب هلال‌احمر استان‌ همدان برای میزبانی از مسافران گفت: در دو روز گذشته از استان‌های قم، البرز و قزوین هم بازدید کردم، در این استان‌ها و به ویژه استان همدان شور و نشاط اجتماعی خوبی دیدم که موجب خدمت‌رسانی بهتر شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با تقدیر از اعضای جوان، امدادگر و داوطلب مستقر در پست‌های نوروزی بیان کرد: از اینکه دست‌اندرکاران آسایش خود را کم کرده‌اند تا بتوانند آرامش همگانی را ایجاد کنند، سپاسگزارم.

دکتر کولیوند به مسافران توصیه کرد: گردشگران در ایستگاه‌های در نظر گرفته شده توقف و از امکانات آموزشی، تفریحی، تشریحی استفاده کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان خاطرنشان کرد: هم‌وطنان به توصیه‌های راهنمایی و رانندگی و به‌ویژه پیش‌بینی‌های هواشناسی بسیار دقت کنند تا انشاءالله به سلامتی سفر را به پایان برسانند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.