تلاش برای ارتقای شغلی داوطلبان و امدادگران ادامه دارد

رئیس سازمان داوطلبان در سفر به بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد:

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در سفر به دو استان بوشهر و کهگیلویه‌وبویراحمد از پایگاه‌های امدادونجات و پست‌های نوروزی این دو استان بازدید کرد.

وحید سلیمی ضمن بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری و پست های طرح ملی خدمات بشردوستانه جوانان به مسافرین نوروزی دو استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد، از تلاش اعضای جوان، داوطلب و امدادگر هم قدردانی کرد.

سلیمی با اشاره به فعالیت سازمان داوطلبان در سال جاری و نقش داوطلبان در برنامه های هلال احمر گفت: با درایت دکتر کولیوند افق روشنی در یکصدمین سال تاسیس هلال احمر برای داوطلبان متصور است.

رئیس سازمان داوطلبان همچنین در جمع صمیمی امدادگران و نجاتگران حضور یافت و ضمن ابلاغ سلام و تبریک سال نو از سوی رئیس جمعیت هلال احمر با آنها گفت‌وگویی صمیمانه داشت.

سلیمی ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۱ که با عنوان “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” نام‌گذاری شده، تلاش های مستمر مسئولین به خصوص در امر اشتغال جوانان به ثمر بنشیند و شاهد ارتقای شغلی امدادگران و نجاتگران باشیم.

بازدید از پایگاه امداد جاده‌ای دریا قلی شعبه هلال احمر دشتستان، پایگاه امدادونجات جاده‌ای گرگور (یادمان شهید محمد احمدی جوان)، پایگاه دریایی (یادمان شهید محمد جمادی)، موزه شهید رئیسعلی دلواری استان بوشهر و پایگاه‌های امدادی و پست‌های نوروزی استان کهگیلویه و بویراحمد جزو برنامه‌های سفر رئیس سازمان داوطلبان بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.