اولین بازیگرد مرد با ۲۰۰ میلیون طرفدار

با توجه به روند سریع افزایش دنبال‌کنندگان دواین جانسون، عبور او از آریانا گرانده و شروع یک رقابت جذاب با کریستیانو رونالدو محتمل است

دواین جانسون ملقب به راک یکی از محبوب‌ترین و در عین حال گران‌ترین ستاره‌های هالیوود است که برای هر فیلم حدود ۲۰ میلیون دلار دستمزد می‌گیرد.

شهروند آنلاین: تعداد دنبال کنندگان دواین جانسون در اینستاگرام، این هفته از ۲۰۰ میلیون عبور کرد، و او اولین بازیگرد مرد با ۲۰۰ میلیون طرفدار محسوب می‌شود.

جانسون ۸ اکتبر با ارسال ویدیویی رسیدن به این تعداد فالوئر و تبدیل شدن به اولین مرد آمریکایی با بیش از ۲۰۰ میلیون دنبال‌کننده را جشن گرفت.

در حال حاضر کریستیانو رونالدو با ۲۳۸ میلیون دنبال‌کننده در صدر ایستاده و آریانا گرانده با ۲۰۳ میلیون دنبال‌کننده اینستاگرام در میان زنان رتبه‌ی اول را در اختیار دارد.

جانسون در این پست از هوادارانش قدردانی کرد و گفت: «همیشه حقیقت را بگویید و سعی کنید با همدردی حقیقت را عنوان کنید. با کمی تواضع و وقار، با احترام و همدلی. حتی وقتی به زبان آوردن حقیقت موجب ایجاد بحث‌هایی شود که کمی دیگران را ناراحت کند».

دواین جانسون ملقب به راک یکی از محبوب‌ترین و در عین حال گران‌ترین ستاره‌های هالیوود است که برای هر فیلم حدود ۲۰ میلیون دلار دستمزد می‌گیرد.

این در حالی‌ست که بودجه کل خیلی از فیلم‌های مستقل رقمی پایین‌تر از این است.

حضور راک می‌تواند به تنهایی فروش یک اثر سینمایی را به شکل قابل توجهی افزایش داده و موفقیت آن را بیمه کند؛ به همین دلیل هم دستمزد این بازیگر عموما رقمی نجومی است که حتی در مقیاس هالیوود عدد سنگینی به نظر می‌رسد.

در سال ۲۰۱۹ مجله فوربز اعلام کرد جانسون با درآمد ۸۹٫۴ میلیون دلاری پردرآمدترین بازیگر هالیوود بوده است. این بازیگر در سال ۲۰۱۸ هم دومین هنرپیشه پردرآمد سال لقب گرفت و تنها جرج کلونی با درآمد ۲۳۳ میلیون دلاری در رتبه‌ای بالاتر قرار گرفته بود؛ گرچه باید به این نکته هم اشاره کنیم که کلونی سال ۲۰۱۸ شرکتی که بنیان‌گذارش بود را فروخت و عمده درآمد سالیانه او از همین محل تأمین شد.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.