ضایعه‌ای برای تلویزیون- که مخاطبانش کمتر و کمتر می‌شود

درباره «مهمونی» آقای مجری- که پریناز ایزدیار مهمانش بود

پخش برنامه «مهمونی» در شبکه نمایش خانگی، در شرایطی که چندین و چند سال می‌شود که تماشاگران تلویزیون منتظر آثار جدید ایرج طهماسب هستند، اتفاقی معنی‌دار است که جهت حرکت صداوسیمای رسمی کشور را مشخص می‌کند. به عبارت بهتر؛ کوچ ایرج طهماسب از تلویزیون به شبکه نمایش خانگی، نه ضایعه‌ای برای او که ضرری برای تلویزیون است- که انبوه دوستداران و علاقه‌مندان آقای مجری و را از دست داد و به شبکه نمایش خانگی سپرد. 

«مهمونی»، نام تازه‌ترین ساخته ایرج طهماسب به عنوان نویسنده، کارگردان و مجری است که نخستین قسمت آن سه‌شنبه، دوم فروردین و قسمت دومش عصر پنجشنبه، چهارم فروردین با حضور پریناز ایزدیار، بازیگر شناخته‌شده تئاتر، سینما و تلویزیون در شبکه نمایش خانگی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

«مهمونی» با حضور ۷ عروسک به نام‌های «شا/ باش»، «دی/ جی»، «قیمه‌خانم»، «کَته‌خانم»، «پشه»، «خوشگلِ بابا» (مگس) و کودکِ کاری آتش‌زبان و سه بازیگر به نام‌های سیروس، نوروز و سهیلا پخش می‌شود و با همین دو قسمت توانسته است توجه علاقه‌مندان را جلب کند.

روزهای پخش «مهمونی» در دو هفته عید نوروز، سه‌شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها به تاریخ دوم، چهارم، نهم و یازدهم فروردین است و از هفته سوم فروردین تنها در روزهای پنجشنبه پخش خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.