از چالوس به شمال نمی‌رسید

مطابق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در برخی مقاطع محور چالوس سنگین، اما در سایر محورهای منتهی به مناطق شمالی کشور روان است.

به گزارش ایرنا از مرکز یاد شده، ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس محدوده‌های گرماب، حسنکدر، نساء، سه راهی دیزین و سیاه بیشه و مسیر شمال به جنوب محدوده میانک و حدفاصل مجلار تا انارک سنگین است.

بر اساس این گزارش، تردد در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین- رشت روان است.

محورهای مسدود

مطابق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، محورهای رامیان – اولنگ – شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک- دیزین  واقع در استان‌های البرز و تهران، محور شهداد- نهبندان واقع دراستان کرمان و محور خرم‌آباد- پلدختر واقع در استان لرستان،  محور سی سخت- پادنا واقع در استان های کهگیلویه و بویر احمد، محور سروآباد- پاوه واقع در استان کردستان، محور گنجنامه- تویسرکان واقع در استان همدان، محور پونل- خلخال واقع در استان گیلان، محور وازک- بلده واقع در استان مازندران، محور هشتگرد- طالقان واقع در استان البرز، محور لاسم‌- ارجمند واقع در استان مازندران، محور میل نادر- سفیدآبه واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، محور ریگان- ایرانشهر واقع در استان کرمان و  محور تهم- چورزق واقع در استان زنجان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.