رشد ۴۰ درصدی حوادث ترافیکی

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد: ۲۵۳ مصدوم رهاسازی شده در حوادث

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح خدمات امداد نوروزی هلال‌احمر گفت: از روز 25 اسفند تا هشتم فروردین، امدادگران بیش از دویست نفر مصدوم در حوادث ترافیکی را رهاسازی کردند.

ولی پور در تشریح خدمات این جمعیت  در اجرای طرح امدادونجات نوروزی گفت: با شروع طرح از روز ۲۵ اسفندماه تا روز هشتم  فروردین، امدادگران هلال‌احمر در مجموع یک هزار و 893  ماموریت امدادی را پوشش داده‌اند که در صدر این حوادث به ترتیب، حوادث ترافیکی بایک هزار و 90  مورد، حوادث جوی با ۱۴۷ مورد و حوادث کوهستان با ۹۷ مورد و حوادث ساحلی ۲۷ مورد بوده است.

وی گفت: امدادگران هلال‌احمر در ۱۳ روز گذشته و در حوادث مختلف در سراسر کشور، به ۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر امدادرسانی کردند و یک هزار و 370 نفر به مناطق امن و ۹۶۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات ، در این بازه زمانی به 4 هزار و 926  نفرخدمات درمان سرپایی ارائه و 2 هزار و ۸۸۲ نفر اسکان اضطراری داده شدند. امدادگران علاوه بر انجام ۲۰۰ مورد عملیات نجات فنی، ۲۵۳ نفر را در حوادث ترافیکی رهاسازی کردند.

رییس سازمان امداد ‌‌و نجات جمعیت هلال احمر گفت : بیشترین ماموریت ها به ترتیب در استان‌های خوزستان ، مازندران و اصفهان بوده است

ولی پور تاکید کرد: همکاران ما در سازمان امدادونجات هلال‌احمر و با شماره 112 در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و اعزام متخصصان امداد به صحنه حوادث هستند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.