مرگ دلخراش در لرستان و گلستان/ دو تصادف ۱۰ کشته

۸ نفر در اثر برخورد دو خودروی سواری در لرستان جان خود را از دست دادند. این در حالی است که دو نفر نیز در گلستان بر اثر تصادف با قطار جان باختند.

صارم رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در باره نخستین حادثه گفت: «این حادثه بین دو خودروی پژو ۴۰۵ و پارس در کیلومتر ۱۵ محور نورآباد – خرم‌آباد رخ داد. به دنبال این حادثه بلافاصله ۴ تیم امدادی  به محل حادثه اعزام و پس از رهاسازی افراد با ست‌های هیدرولیک متوفیان را تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل حادثه دادند.»

گفتنی است در این حادثه مهدی، نازنین و یاسین بابایی‌مقدم، مژگان بابایی‌، خاتون قنبری، حیدر، رضا و مهدی امرایی در دم جان باختند.

در دومین حادثه نیز برخورد قطار با یک خودروی پژو پارس در گرگان منجر به کشته شدن دو نفر در صحنه تصادف شد.

فرهاد میقانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان، با اشاره به وقوع تصادف مرگ‌بار میان قطار و یک خودروی سواری پژوپارس در استان گلستان، گفت: «این حادثه در محل حد فاصل پلیس راه نوکنده به سمت دریا در جاده آسفالته رخ داد.»

وی با بیان اینکه در این سانحه دو نفر دچار حادثه شدند که هر دو نفر در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند، افزود: همکاران ما به همراه سایر عوامل امدادی مشغول بیرون آوردن اجساد از خودرو و پاکسازی محل هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با تاکید بر اینکه خبر تکمیلی این حادثه به زودی اعلام خواهد شد، ادامه داد: «از همه هم استانی های عزیز خواهش داریم نسبت به رعایت نکات ایمنی و هوشیاری کامل در رانندگی اهتمام داشته باشند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.