کرونایی های مالی، فوتبال ایران را ترساند!

مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن مالی، دیدار دوستانه ایران را در آستانه لغو قرار داد

فدراسیون فوتبال ایران از احتمال لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی با مالی به دلیل مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن حریف خبر داد.

با اینکه بعد از سفر تیم ملی به ازبکستان و دیدار با تیم ملی این کشور در تاشکند، قرار بود شاگردان دراگان اسکوچیچ به ترکیه سفر کنند و در آنتالیا مقابل تیم ملی مالی قرار بگیرند، اعلام خبر مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن مالی، نگرانی های زیادی را برای فدراسیون فوتبال و اعضای کادرفنی تیم ملی به وجود آورد.

در فاصله سه روز برگزاری این دیدار، از اردوی تیم حریف ایران خبر می رسد که تست کرونای 4 بازیکن مالی مثبت شده است.

فدراسیون فوتبال مالی رسما اعلام کرد نمونه تست کرونای چندین تن از بازیکنان این تیم مثبت شده است.  مولا واگوئه (آمیا فرانسه)، بوباکار کویاته (متس فرانس)، علی یرانگو (لویستانوس فرانسه) و حمیدو ترائوره (آدنا دمیراسپور ترکیه) بازیکنانی هستند که پس از ابتلا به ویروس کرونا قرنطینه شدند.

البته مالی با همین وضعیت توانسته در دیداری دوستانه غنا را با سه گل شکست دهد؛ در حالی که فقط 15 بازیکن در لیست خود داشت.

با وجود اینکه مالی به خاطر غیبت این چند بازیکن از رویارویی با ایران انصراف نداده و حتی ممکن است نفراتی را جایگزین آن ها کند، فدراسیون فوتبال ایران با در نظر گرفتن جانب احتیاط از احتمال لغو این دیدار خبر داده است.

در اطلاعیه فدراسیون آمده است: «با توجه به انتشار خبر ابتلا چند بازیکن تیم ملی مالی به کرونا در رسانه ها و به جهت تاکید بر حفظ سلامت کادرفنی و بازیکنان تیم ملی، پیگیری های دقیق فدراسیون فوتبال جهت صحت سنجی اخبار منتشره در این باره در رسانه های بین المللی توسط واحدهای مربوطه و به دنبال آن بررسی کلیت موضوع توسط ستاد کرونا در فوتبال آغاز شده است.»

از آنجایی که ممکن است 4 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی مالی این ویروس را به سایر نفرات هم منتقل کرده باشند، رویارویی با این تیم در شرایط فعلی آن هم در یک بازی دوستانه ریسک به حساب می آید. به همین دلیل احتمال لغو دیدار تدارکاتی ایران و سفر به ترکیه بالا به نظر می رسد.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.