دبیرکل یوفا: ایتالیا هیچ جوره جایگزین ایران نمی‌شود

پس از حواشی دیدار ایران و لبنان در مشهد شایعاتی پیرامون احتمال تعلیق فوتبال ایران و جایگزینی ایتالیا به جای تیم ملی ایران در جام جهانی شنیده می‌شد.

به گزارش انتخاب،جورجیو مارکتی، دبیر کل ایتالیایی یوفا که برای قرعه‌کشی جام جهانی در قطر حاضر شده در خصوص این شایعات و احتمال حضور ایتالیا در این رقابت ها گفت: من نمی‌توانم به این سوال پاسخ بدهم چون این تصمیم فیفا است. اما همه می‌دانیم کنفدراسیون‌های مختلف سهمیه های مشخصی دارند و به همین دلیل فکر نمی‌کنم هیچ جوره ایتالیا جایگزین ایران شود. اما این موضوع برای فیفا است و من نمی‌توانم پاسخ بدهم.

او در واکنش به اینکه ایتالیا برای دومین دوره پیاپی در جام جهانی حضور ندارد گفت: به عنوان یک ایتالیایی اصلا حس خوبی ندارم چون ایتالیا تاریخچه زیادی در فوتبال دارد. ایتالیا چهار بار قهرمان جام شده و باعث تاسف است که این کشور برای دومین بار پیاپی در جام جهانی غایب است. نه تنها ایتالیایی ها، بلکه کل هواداران فوتبال از غیبت این تیم در جام جهانی خوشحال نیستند.

وی در پایان در پاسخ به اینکه دوست دارد چه گروهی را در جام جهانی ببیند گفت: هیچ گروه محبوبی وجود ندارد. این یک مراسم بزرگ است. همه دوست دارند بهترین تیم ها که دور هم جمع می‌شوند را ببینند؛ تیم ها از هر قاره ای آمده‌اند و بازیکنان فوق‌العاده‌ای هستند. امیدوارم گروه های خوب و بازی های هیجان انگیزی ببینیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.