کرونا با کره شمالی مهربان است؟!

کیم جونگ اون اصرار دارد که کره شمالی هیچ قربانی کرونایی ندارد

کیم جونگ اون، رئیس کره شمالی، در سخنرانی برای انبوهی از جمعیت تقریبا بدون ماسک در مراسم هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس حزب کارگران کره شمالی، در پیونگ یانگ گفت از این کشور ممنون است که حتی یک قربانی ویروس کرونا ندارد.

شهروند آنلاین: کیم جونگ اون، رئیس کره شمالی- که برای انبوهی از جمعیت که کمتر ماسک پوشیده بودند، در پیونگ یانگ صحبت می‌کرد، گفت از این کشور ممنون است که حتی یک قربانی ویروس کرونا ندارد.

به نظر می‌رسید هنگامی که کیم جونگ اون درباره سختی‌هایی که کره شمالی پشت سر گذاشته است- مانند بلایای طبیعی، بیماری و …- صحبت می‌کرد، بغض کرد و دستخوش احساسات شد. برخی در میان جمعیت نیز گریه می‌کردند.

او ابراز امیدواری کرد کره جنوبی بر ویروس کرونا غلبه کند و دو طرف بتوانند دست به دست هم دهند.

رئیس کره شمالی بدون ماسک وارد مراسم شد و کودکانی را که به او گل می‌دادند، بوسید!

رئیس کره شمالی بدون ماسک وارد مراسم شد و کودکانی را که به او گل می‌دادند، بوسید! به نظر می‌رسید هیچ فاصله اجتماعی در میان جمعیت، که ماسک هم بر صورت آنها نبود، وجود ندارد.

به نظر می‌رسید هیچ فاصله اجتماعی در میان جمعیت، که ماسک هم بر صورت آنها نبود، وجود ندارد.

تعداد کمی از کارشناسان باور دارند کره شمالی، کشوری با 25 میلیون نفر جمعیت که با چین مرز مشترک دارد، بتواند از تأثیر همه‌گیری- که بیش از 36 میلیون نفر را در سراسر جهان آلوده کرده و بیش از یک میلیون نفر را به کام مرگ فرستاده است- فرار کند.

جوشوا برلینگر، خبرنگار CNN در ماه جولای نوشت که ممکن است کره شمالی به دلیل انجام ندادن آزمایش موارد موجود را شناسایی نکرده باشد یا  موفق به جدا کردن موارد ابتلا شده است و آنها را گزارش نمی‌کند.

منبع: CNN

برای خواندن مطلب اصلی اینجا کلیک کنید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.