خودروها منتظر عرضه فوری هستند!

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر روند کاهش خودرو‌های دارای کسری قطعه براساس برنامه گفت: هیچ‌گاه اعلام نکرده ایم پارکینگ‌ها از خودرو خالی شده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، بابک رحمانی با بیان اینکه در دو ماه گذشته، خودرو‌های دارای کسری قطعه در گروه صنعتی ایران خودرو کاهش چشمگیری یافته است، افزود: در حال حاضر همان طور که مدیرعامل گروه نیز در بخش‌های خبری صدا و سیما مطرح کرده اند باقیمانده خودرو‌های دارای کسری قطعه در پارکینگ‌های ایران خودرو منتظر رفع کسری و عرضه فوری به بازار است.

وی تصریح کرد: مدیرعامل ایران خودرو، هیچ‌گاه اعلام نکرده که پارکینگ‌ها از خودرو خالی شده است و در حال حاضر علاوه بر کاهش حجم سایر پارکینگ ها، پارکینگ اصلی ایران خودرو خالی از خودرو شده که در دو دهه اخیر این موضوع بی سابقه بوده است.

تحویل بیش از ۲۰ هزار خودرو به مشتریان تا ۱۴ فروردین

وی ضمن انتقاد از ایجاد برخی حواشی گفت: مشکلات در تامین برخی قطعات های‌تک و دارای ریزتراشه الکترونیکی، رفع شده و تکمیل خودرو‌ها نیز سرعت گرفته است، از ۲۵ اسفندماه تا روز گذشته ۱۴ فروردین ماه بیش از ۲۰ هزار دستگاه خودرو حمل و تحویل مشتریان شده است.

وی گفت: تکمیل و عرضه خودرو‌های ناقص طبق دستور رئیس جمهوری در حال انجام است و حتی به فراتر از هدف تعیین شده نیز خواهیم رسید.

رحمانی ضمن انتقاد از برخی اظهارات جهت دار گفت: ایران خودرو پارکینگی برای نگهداری خودرو‌های دارای کسری اجاره نکرده و مکاتبه‌ای برای انتقال این خودرو‌ها به پارکینگ حومه شهر با هیچ سازمانی نداشته است و صرفا خودرو‌های تکمیل و تجاری شده که منتظر اخذ پلاک و حمل به نمایندگی‌های مقصد هستند برای تکمیل فرآیند حمل و تحویل به پارکینگ‌های جانبی ارسال می‌شوند لذا لازم است در بیان برخی مسائل توسط مسئولان که می‌تواند زحمات شبانه روزی صنعتگران را هدف قرار دهد، پرهیز شود.

رحمانی گفت: کارگران پرتلاش ایران خودرو و همچنین تامین کنندگان متعهد و همدل، حتی در روز سیزدهم فروردین ماه نیز در محل کار حضور داشتند و نسبت به تکمیل و عرضه حدود ۴۵۰۰ دستگاه خودرو اقدام کردند.

وی تصریح کرد: خودرو‌های کسری دار به هیچ عنوان از سایت‌های تولیدی ایران خودرو خارج نمی‌شوند و در حال حاضر خودرو‌های تجاری سازی شده در پارکینگ‌های جانبی در انتظار برای طی مراحل تخصیص و شماره گذاری و تحویل به مشتریان است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.